خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری گیلان؛

فناوری‌های نوآورانه نقطه عطفی در عرصه اقتصاد پایدار است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۹۰۵

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان گفت: خلق اندیشه، کارآفرینی، رشد صنعت گردشگری، کسب وکارهای متنوع جدید، فناوری‌های نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید مبتنی بر آن، نقطه عطفی در عرصه اقتصاد است.

به گزارش ایلنا از رشت، کمیته تخصصی کاهش موانع کسب و کار مجازی گیلان با حضور فعالان حوزه کسب و کارهای نو (استارت‌آپ) استان به ریاست معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری تشکیل شد.

در این جلسه کیمیا تنهایی اظهار داشت: سرمایه‌ انسانی خلاق و نوآور از اساسی‌ترین زیرساخت‌های اقتصاد دانش ‌بنیان و کارآفرین کشور محسوب می شود.

وی افزود: در سایه‌ توجه به استارت‌آپ های نوپا و بهره‌گیری از تجارب دیگر جوامع در چارچوب منافع ملی، می‌تواند رشد اقتصاد را فراهم آورد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استانداری با اشاره به نقش بی‌بدیل استارت‌‌آپ‌ها در رشد و توسعه جوامع در دنیای کنونی و لزوم بهره گیری از نظرات فعالان حوزه کسب و کار نوپا در رونق و توسعه استان افزود: خلق اندیشه، کارآفرینی، رشد صنعت گردشگری، کسب وکارهای متنوع جدید، فناوری‌های نوآورانه و ظهور اقتصاد جدید مبتنی بر آن، نقطه عطفی در عرصه اقتصاد به شمار می رود .

تنهایی به عدم آشنایی برخی مدیران دستگاه‌های اجرایی با فعالیت های استارت‌آپی را از موانع اصلی بر سر راه این نوع از فعالیت‌ها خواند و اظهار داشت: باید در حوزه آموزش عمومی مباحث پایه‌ی استارت‌آپ اقدامات موثری صورت گیرد.

در این جلسه فعالان حوزه کسب و کارهای نوپا نیز به بیان مشکلات، موانع و دغدغه‌های خود پرداختند و خواستار حمایت و رفع موانع از سوی دستگاه‌های اجرایی استان شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز