خبرگزاری کار ایران

آبگرفتی معابر شهری و روستایی و طغیانی شدن رودخانه های گیلان بر اثر سیلاب

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۵۶۲

وحید خرّمی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گیلان از آبگرفتگی معابر شهرها و روستاها و طغیانی شدن رودخانه ها بر اثر سیلاب خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گیلان اعلام کرد: بارش باران مقارن ساعت 8 غروب شب بیستم مهرماه از سمت غرب استان شروع و به سمت مرکز و شرق امتداد پیدا کرد که  براساس گزارش ها در تالش و منطقه غرب استان گیلان 120 میلی متر باران( معادل 12 درصد سالیانه و 28 درصد فصل پائیز )، در منطقه فومنات 106 میلی متر باران (معادل 10 درصد سالیانه و 24 درصد فصل پائیز) ، جیر کول رودسر در منطقه شرق استان 192 میلی متر باران (معادل 14 درصد سالیانه و 30 درصد فصل پائیز) و بیشترین بارش در استان گیلان در منطقه املش با 237 میلی متر (معادل 17 درصد سالیانه و 37 درصد فصل پائیز ) اتفاق افتاده است.

وحید خرّمی افزود: براساس اخطاریه هواشناسی ، جلسه ستاد مدیریت بحران آب منطقه ای گیلان در روز گذشته برگزار و تصمیمات لازم جهت خروج ماشین آلات سنگین از رودخانه ها اتخاذ که هیچگونه خسارتی در این خصوص حادث نشد.

وی در پایان اظهار داشت : با توجه به گزارش های اعلام شده، تعدادی از سازه‌های تقاطعی از جمله پل‌ها و راههای ارتباطی روستائی و خطوط گاز و آب و برق در معرض آسیب هستند که پس از فروکش کردن سیلاب میزان خسارت وارده اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز