خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود خبر داد:

اختصاص ۷ میلیارد تومان برای چهار پروژه ورزشی در لنگرود / ورزش لنگرود در آستانه اتفاقات خوب است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۳۵

فرماندار لنگرود با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان، گفت: امسال با توجه به اعتبارات در نظرگرفته شده برای چهار پروژه سالن توپی (چندمنظوره) ملاط، سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی کومله و سالن توپی خالکیاسر، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان خواهیم بود.

به گزارش ایلنا از لنگرود، جلسه بررسی مشکلات پروژه ها و اماکن ورزشی شهرستان لنگرود با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گیلان و فرماندار لنگرود برگزار شد.

سیروس شفقی در این جلسه با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در شهرستان، گفت: امسال با توجه به اعتبارات درنظرگرفته شده برای چهار پروژه سالن توپی(چندمنظوره) ملاط، سالن باستانی و زمین چمن مصنوعی کومله و سالن توپی خالکیاسر، شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ورزش شهرستان خواهیم بود.

فرماندار لنگرود ادامه داد: برای سالن باستانی لنگرود یک میلیارد و۸۰۰ میلیون تومان و زمین چمن مصنوعی کومله دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان و یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان برای سالن توپی ملاط اعتبار استانی در نظر گرفته شده که  با یک میلیارد تومان اعتبار شهرستانی برای سالن توپی(چند منظوره) خالکیاسر، در مجموع هفت میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و شهرستانی برای پروژه های نیمه تمام شهرستان اختصاص یافته است.

شفقی، برگزاری جشنواره های بومی و محلی در شهرستان، نگهداری اماکن ورزشی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، احداث باشگاه ویژه بانوان در شهرستان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز