خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندرانزلی:

اتصال بندر انزلی به حمل و نقل ریلی، توسعه همه جانبه آن را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۳۴

فرماندار بندرانزلی گفت: اتصال بندر انزلی به حمل و نقل ریلی، توسعه همه جانبه آن را به دنبال دارد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، فرماندار شهرستان بندرانزلی در جلسه هم اندیشی بررسی وضعیت بندرگاه انزلی در اداره کل بنادر و دریانوردی اظهار کرد: با توجه به وضعیت موجود بندرانزلی نیازمند تقویت و توسعه همه جانبه بندرگاه برای افزایش رشد اقتصادی و گردشگری بندرانزلی هستیم تا علاوه بر حفظ اشتغال فضای ملتهب شهر مدیریت شده و شهرستان به سمت فضای آرامش برود.

اسماعیل حیدری آزاد افزود: در راستای شکوفایی بندرانزلی و پویا شدن اقتصاد آن باید تلاش شود تا کالاهای اساسی استان‌های شمالی از طریق این بندر به عنوان قدیمی ترین بندر وارد کشور شود.

وی با بیان اینکه تمامی عواید منطقه آزاد انزلی باید به شهر ستان انزلی برسد گفت: بندرکاسپین و بندرانزلی هر دو در حوزه سرزمینی شهرستان انزلی هستند و به دور از هرگونه رقابت ، مکمل یکدیگر به حساب می آیند و اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان مستقر در بندرانزلی باید مدیریت همه جانبه هر دو بندر را در اختیار داشته و آمارها تنها از سوی بندرکاسپین منتشر نشود.

فرماندار انزلی اضافه کرد: با وجود اینکه همه تاسیسات و بناها و ساختمان های اداری و تجاری منطقه ازادانزلی در حوزه سرزمینی شهرستان بندرانزلی واقع شده اما متاسفانه شهروندان بندرانزلی هیچ گونه بهره ای از آن نبرده اند.

وی با تاکید بر ضرورت اتصال هر دو بندر به خط ریلی در راستای تکمیل کریدور شمال و جنوب تصریح کرد: دولت تدبیر و امید در تلاش است تا هرچه سریعتر این دو بندر به حمل و نقل ریلی متصل شود.

فرماندار انزلی همچنین گفت: با اتصال به راه آهن سراسری شاهد شکوفایی اقتصادی این شهرساحلی، رونق تولید و توسعه همه جانبه و افزایش آمار اشتغال جوانان خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز