خبرگزاری کار ایران

با حضور فرماندار تالش صورت گرفت؛

انتصاب قدسی بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان تالش

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۰۷

مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش با حضور سید عیسی مهدوی فرماندار و ابوالفضل صادقی معاون توسعه ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در محل فرمانداری تالش برگزار شد.

به‌گزارش ایلنا از تالش، سید عیسی مهدوی در مراسم معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان تالش با تاکید بر اهمیت فعالیت‌های ورزشی برای شهرستان اظهار کرد: شهرستان تالش با ظرفیت‌های بالایی که در امر ورزش دارد باید مورد توجه قرار بگیرد.

فرماندار تالش با اشاره به اینکه هدف اصلی ما گسترش ورزش و رو آوردن نوجوانان و جوانان و حتی میانسالان به ورزش است، افزود: ورزش سلامت جامعه را تضمین می‌کند و جوانان را از گرایشی به استفاده از مواد مخدر و ناهنجاری‌ها دور می کند.

مهدوی همچنین از زحمات منصور غفاری رییس سابق اداره ورزش و جوانان تالش با اهدای لوح تقدیر تقدیر و تشکر کرد و برای کاوه قدسی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش آرزوی موفقیت و سربلندی نمود .
 
در پایان این مراسم کاوه قدسی با حکم مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش معرفی شد .
 
لازم به ذکر است منصور غفاری رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان تالش ادامه فعالیت خود را به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان رشت انجام خواهد داد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز