خبرگزاری کار ایران

غلامی خبر داد:

کاهش موقتی ناپایداری‌های جوی استان گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از اواخر روز جمعه

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۱۹۸

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان از کاهش موقتی ناپایداری‌های جوی در استان طی امروز (پنجشنبه) تا عصر فردا خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار غلامی گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده استقرار توده هوای خنک و تضعیف تدریجی ناپایداری طی امروز در منطقه است. بنابر این ابرناکی و مه آلود بودن هوا، در بعضی نقاط بارندگی و وزش باد و برای عصر و شب کاهش ابر مورد انتظار است.

وی ادامه داد: از اواخر وقت فردا (جمعه)، مجددا با نفوذ سامانه بارشی و تقویت ناپایداری شرایط برای بارندگی و وزش باد گاهی شدید تا یکشنبه هفته آینده مهیا می شود.

غلامی آسمان امروز گیلان را نیمه ابری تا ابری و مه آلود، کاهش دما، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، بتدریج کاهش ناپایداری و ابر، در دامنه های جنوبی کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی وزش باد و احتمال رگبار موقتی عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را کمی تا نیمه ابری، افزایش نسبی دما، گاهی افزایش ابر و وزش باد، بارش پراکنده باران پیش بینی کرد.

غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۵ درجه مربوط به منجیل و کمینه دمای استان طی فردا را با ۱۰ درجه مربوط به دیلمان و ماسوله ذکر کرد.

سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره‌کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را ۲۲ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز ۱۷ درجه عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز