خبرگزاری کار ایران

تندگویان در نشست با سازمان‌های مردم نهاد گیلان:

رویکرد و نگاه به حوزه جوانان با حضور مریم بخشی متحول شده است/ ارتقا رتبه استان طی یک سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۰۷۷

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست با تشکل های حوزه جوانان گیلان تاکید کرد: با حضور مریم بخشی رویکرد و نگاه به حوزه جوانان نسبت به گذشته تغییر و تحول یافته است .

به گزارش ایلنا از رشت، محمدمهدی تندگویان در نشست با تشکل های حوزه جوانان گیلان در سخنانی با تاکید بر اینکه با حضور مریم بخشی رویکرد و نگاه به حوزه جوانان نسبت به گذشته تغییر و تحول یافته است، اظهار داشت: با حضور مریم بخشی بعنوان تنها مدیرکل بانوی ورزش و جوانان تاریخ کشور کارنامه موفقی در حوزه جوانان گیلان به ثبت رسیده است، خوشبختانه با برنامه ریزی صورت گرفته طی یک سال اخیر و اجرای برنامه های ساماندهی و توانمند سازی، رتبه استان گیلان در حوزه جوانان طی یک سال اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و گیلان جزو چهار استان برتر قرار گرفته است.

وی با اشاره به توجه ویژه دولت به حوزه جوانان و استفاده از نیروهای جوان و توانمند عنوان کرد: در حال حاضر بخش زیادی از نیروهای وزارتخانه ها در سطوح مدیریتی را جوانان تشکیل می دهند و در معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان نیز میانگین سن مدیران این حوزه بطور چشمگیری کاهش پیدا کرده است.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه جوانان توانسته اند که خود را به جامعه ها اثبات کنند گفت: تشکل های حوزه جوانان، نوپا هستند و با این وجود فعالیت های مطلوبی از سوی این تشکل ها را ما شاهد هستیم.

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه فعالیت تشکل های حوزه جوانان باید به سمت خودکفایی بوده و به گونه‌ای باشد که دستگاهها و نهادها طالب فعالیت با این تشکل‌ها باشند، گفت: به طور حتم دولت و دستگاههای مختلف از تشکل ها حمایت های لازم را خواهند داشت اما خود تشکل ها نیز باید خود را توانمند کرده و ظرفیت های خود را ارائه دهند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در ادامه سخنان خود با اشاره به انعقاد تفاهم نامه های همکاری از سوی این وزارتخانه در حوزه های مختلف با نهاد ها و دستگاههای دیگر گفت: همچنین یک تفاهمنامه با وزارت کشور منعقد کرده‌ایم تا شناسه سمن‌ها و تشکل‌های مردم نهاد را در کشور نهایی کنیم و امیدواریم این اقدام نیز تا پایال سال عملیاتی شود.

تندگویان با اشاره به انعقاد تفاهمنامه همکاری با نیروهای مسلح برای پیگیری مسائلی از جمله کسری خدمت برای اعضای تشکل‌ها، استفاده از آنها در قالب امریه و ... بیان داشت: امیدواریم این تفاهمنامه نیز تا پایان پاییز امسال نهایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز