خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان خبر داد:

برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی روبات‌های کشاورزی در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۱۰۷

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان از برگزاری نخستین دوره مسابقات ملی روبات های کشاورزی در رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، کیمیا تنهایی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان در نخستین جلسه شورای سیاستگذاری استانی که با حضور 13 دستگاه اجرایی که با موضوع بررسی فرآیند برگزاری مسابقات برگزار شد، گفت: نخستین دوره مسابقات ملی روبات‌های کشاورزی در اسفندماه سالجاری در دهکده الگویی بومگردی آموزش فنی و حرفه ای استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت این مسابقات گفت: اگروبات کاپ فرصتی برای ارایه طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه به منظور بهره‌گیری از توانایی‌های کشور در هوشمندسازی کشاورزی است.
 
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گیلان نیز در این نشست ضمن اشاره به مراحل طراحی پروژه و شرایط علاقمندان جهت شرکت در مسابقات ملی روبات های کشاورزی گفت: این مسابقات برای نخستین بار در خاورمیانه و طی 3 روز و در 5 لیگ در 2 بخش آزاد و دانش آموزی برگزار می شود.
 
وی در ادامه ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: برگزاری نخستین مسابقات ملی روبات های کشاورزی بستر مناسبی برای معرفی هر چه بیشتر توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و منابع موجود استان است و امیدواریم با همکاری ادارات ذیربط در اجرایی کردن طرح مذکور، شاهد توسعه روزافزون استان در زمینه های متعدد گردشگری، اقتصاد و اشتغال باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز