خبرگزاری کار ایران

برگزاری دومین جلسه کمیته شهرستانی GNAF در آستانه اشرفیه

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۶۰۷

دومین جلسه کمیته شهرستانی GNAF به ریاست فرماندار و با حضور اعضای آن در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش ایلنا از آستانه اشرفیه، رحیم حیدری با تشریح مبانی طرح GNAF آن را یک تکلیف عمومی برای دستگاه های دولتی عنوان کرد و گفت : دولت تدبیر و امید، به منظور ساماندهی تمام امور شهر از طریق نرم افزارها تا حد زیادی مراجعات مردمی را کاهش داده است. این موضوع ضمن صرفه جوئی در وقت مردم و مراجعه کنندگان باعث خواهد شد که کلاه برداری ها و سوء استفاده به کمترین حد کاهش یابد. بدین سبب شرکت پست را با توجه به ویژگی هایش به عنوان مجری این طرح انتخاب کرده و تمامی سازمان ها بهره بردار مزایای GNAF هستند و از سوی دولت مکلف به همکاری در پیاده سازی آن می باشند .

فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه افزود: GNAF سرمنشاء توسعه خدمات و خدمات رسانی در شهرها است و باید سازمان های دخیل در اجرای صحیح آن اهتمام ورزند.

وی با تاکید براین نکته که هر واحد مسکونی و یا تجاری باید دارای یک کد پستی مستقل باشند اظهار امیدواری کرد: با هماهنگی های به عمل آمده از سوی اداره پست و با همکاری شهرداری ها و بخشداری ها و بنیاد مسکن بتوانیم تا پایان سال همه محلات را نام گذاری کنیم .

حیدری گفت: باید اختلاف اعداد و رقم بین شهرداری ها و بخشداری ها با اداره ثبت برطرف و به سمت یک تعریف استاندارد برای نام گذاری در شهرستان حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز