خبرگزاری کار ایران

در جلسه کمیسیون حمل ‌و نقل و ترافیک شورای شهر رشت عنوان شد؛

ضرورت بازگشایی خیابان اقتصاد و ساماندهی دوربین‌های ترافیکی شهر/ انجام کارها در شهرداری رشت بسیار کند است

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۵۷۴

رئیس کمیسیون حمل ‌و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه اقدامات اولیه جهت بازگشایی خیابان اقتصاد انجام شود، اظهار داشت: مدیران شهرداری باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه کمیسیون حمل ‌و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با حضور رئیس، اعضا و مشاورین کمیسیون با دستورات ارائه گزارش معاونت حمل ‌و نقل و امور زیربنایی در باره پارک ترافیک، ارائه گزارش معاونت حمل ‌و نقل و امور زیربنایی در خصوص بازگشایی خیابان اقتصاد برگزار شد.

حامد عبداللهی، رئیس کمیسیون حمل ‌و نقل و ترافیک شورای شهر رشت در این نشست با بیان اینکه اقدامات اولیه جهت بازگشایی خیابان اقتصاد انجام شود، اظهار داشت: مدیران شهرداری باید وظایف خود را به نحو احسن انجام دهند.

 
وی با اشاره به اینکه جهت بازگشایی خیابان اقتصاد باید مذاکرات لازم با سایر ارگان‌ها انجام شود، افزود: قراردادهای اولیه با بخش‌های اجرایی باید امضاء شود و البته این اتفاق نباید برای مردم مشکل ایجاد کند.
 
رئیس کمیسیون حمل ‌و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه موضوعات مطرح‌ شده در کمیسیون باید در کمیته فنی بررسی شود، بیان داشت: مسدودی برخی از بریدگی‌های خیابان‌ها باید قبل از انجام به مردم اطلاع داده شود.
 
عبدالهی با اشاره به اینکه کارها در شهرداری روی روال نیست، اذعان داشت: کارها در شهرداری خیلی کند پیش می‌رود و باید برای حل این آسیب اقدام جدی انجام شود.
 
وی با بیان اینکه باید در جلسه‌ها موضوعات تعیین تکلیف شود، تصریح کرد: در کارگروه فنی موضوع بازگشایی خیابان اقتصاد باید بررسی شود زیرا نباید این جلسات بدون نتیجه باشد.
 
رئیس کمیسیون حمل ‌و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه موضوع دوربین‌های سطح شهر رشت باید ساماندهی شود، افزود: باید مشخص شود که وضعیت فیبر نوری ۱۰۰ کیلومتر به کجا رسیده است، زیرا قرار بود که در ظرف ۴ ماه ۱۰۰ کیلومتر فیبر نوری انجام شود اما تاکنون فقط ۱۳ کیلومتر انجام‌ شده است.
 
جمشیدپور، معاون حمل‌ و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت نیز با اشاره به اینکه قرارداد فیبر نوری امضاء شده افزود: نظارت این کار با معاونت حمل‌ و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت است و تاکنون ۱۳ کیلومتر فیبر نوری انجام‌ شده است.
 
معاون حمل ‌و نقل و امور زیر بنایی شهرداری رشت با بیان اینکه سازمان فاوا ناظر فنی پروژه فیبر نوری است، گفت: پروژه فیبر نوری دچار مشکلات زیربنایی است و کنده‌کاری‌ها انجام‌ شده اما همکاری سایر سازمان‌ها را نیاز دارد.
 
جمشیدپور با اشاره به موضوع نصب دوربین در میدان‌های سطح شهر رشت بیان کرد: در طراحی‌های اولیه انجام‌شده، شهر رشت نیاز به ۵۰۰ دوربین داشت که روی هر میدان و تقاطع یک دوربین روی یک ‌پایه باشد اما سرمایه‌گذار ۱۱۰ دوربین برنامه‌ریزی کرد که روی یک ‌پایه چهار دوربین جاسازی شود و همین مسئله الان مشکل‌ ساز شده است.
 
علیرضا عزیزی، مشاور کمیسیون حمل ‌و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت نیز در این نشست با بیان اینکه پارک ترافیک سازه‌ای قدیمی دارد، اظهار داشت: سیاست شهرداری رشت استفاده بهینه از این پارک است.
 
وی با اشاره به اینکه در این زمینه قراردادی امضاء شده تا از این پارک در مباحث فرهنگی استفاده شود، افزود: تعمیر مرمت و تجهیز پارک ترافیک در قرارداد مطرح ‌شده است.
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز