خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام اسماعیلی عنوان کرد:

فشار بیرونی بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۵۴۸

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در مسیر بهبود زیرساخت های حوزه سلامت استان، فشار بیرونی بر دانشگاه علوم پزشکی گیلان از هیچ کس پذیرفتنی نیست.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان، صبح امروز در نشست هیات رئیسه دانشگاه، با اشاره به قیام امام حسین (ع) و حق طلبی ایشان در برابر بی عدالتی حاکمان و ظالمان،  گفت: اگر امروز ما خود را شیعه و پیرو امامان و معصومین(ع) می‌دانیم، باید مسیر حرکت ما در تمام امورات زندگی به ویژه برای خدمت به مردم ، در مسیر حرکت این عزیزان بوده و همواره در پی اجرای عدالت و عامل به آن باشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد اقدامات و پیگیری های خوبی در زمینه بهبود زیرساخت ها ی حوزه سلامت در استان هستیم و انتظار داریم این پیگیری مستمر و مداوم باشد تا مردم از ثمرات آن بهره مند شوند و در این مسیر فشار بیرونی بر دانشگاه از هیچ کس پذیرفتنی نیست.

این مقام مسئول، تصریح کرد: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، همواره از اقدامات خوبی که برای مردم و بهبود وضعیت دانشگاه و دانشگاهیان باشد حمایت خواهد کرد و در این مسیر با هیچ کس تعارفی نیز نخواهد داشت.

اسماعیلی با تاکید بر اینکه دانشگاه جایی برای جولان دادن افراد صاحب نفوذ و وارد کردن فشارهای سیاسی به مسئولان دانشگاه نیست، اظهار داشت: تا زمانی که در این دانشگاه حضور دارم، اجازه نخواهم داد تا افرادی بخواهند با استفاده از رانت و فشار، مانع حرکت رو به جلوی دانشگاه باشند.

وی ادامه داد: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فرصتی ایجاد شده تا شیفتگان خدمت به مردم بتوانند در عرصه های مختلف به فعالیت بپردازند، پس ما باید قدردان انقلاب و نظام باشیم و همواره برای حفظ این نظام اسلامی جانفشانی کنیم، چرا که همه بدهکار نظام و انقلاب هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز