خبرگزاری کار ایران

به همت حوزه مدیریت خدمات شهری شهرداری رشت انجام شد:

برگزاری طرح پاکسازی محله با شعار ما خواهان شهر پاکیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۹۹

به همت حوزه مدیریت خدمات شهری شهرداری رشت و موسسه مردم نهاد سرزمین ایده ال ما ، طرح پاکسازی محله با شعار ما خواهان شهر پاکیم برگزار شد .

به گزارش ایلنا از رشت، مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری با اعلام این خبر تصریح کرد: در راستای فرهنگ سازی مبحث پسماند طرح پاکسازی محله با حضور جمع کثیری از شهروندان و دوستداران محیط زیست و عوامل اجرایی شهرداری رشت با شعار ما خواهان شهر پاکیم در محدوده منطقه چهار و محلات استقامت دو ، معلولین و خیابان ایران انجام شد.

حامد بشر دانش با اشاره به نقش مهم این سمن ها در کاهش معضلات زیست محیطی اظهار داشت: قطعا در کنار نقش هدایت گری و جلب مشارکت های مردمی این سمن ها در راستای سوق محیط زیست به سمت پویایی و سلامت همچنین نقش اطلاع رسانی و آگاه سازی عمومی و آموزشی این نهاد نیز غیر قابل انکار می باشد.

وی فرهنگ سازی در حوزه پسماند و تفکیک از زباله را یکی از مهم ترین رسالت مجموعه شهرداری عنوان و تصریح کرد: در این خصوص سمن ها با توجه به نقش آگاهی رسانی به مردم و شهروندان خواهند توانست به عنوان بازوی توانمند در کنار شهرداری ایفای نقش بکنند.

مدیر خدمات شهری شهرداری رشت همچنین با اشاره به هزینه های گزاف جمع آوری زباله از سطح شهر اظهار داشت؛ با عنایت به اینکه بعضی از شهرهای پیشرو در ارتقا فرهنگ پسماند شاهد جمع آوری یک روز در میان زباله از سطح می باشیم ، خواهان توجه بیشتر شهروندان گرامی به مبحث تفکیک زباله از مبدا و بیرون گذاشتن زباله از منزل در ساعت ۹ شب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز