خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم تقدیر و معارفه روسای بیمارستان دکتر حشمت رشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۹۷

مراسم تقدیر و معارفه روسای مرکز آموزشی درمانی دکتر حشمت رشت، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان و جمعی از مسوولان دانشگاه در سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در این مراسم با قدردانی از خدمات دکتر صدیقی نژاد در دوران تصدی ریاست مرکز آموزش درمانی حشمت،اظهار داشت: آنچه در تمام سازمان ها موجب پیشرفت و ارتقا می شود، داشتن روحیه جهادی و پیگیری است.

وی افزود: باعث افتخار است که دکتر برزیگر ریاست این مرکز را عهده دار شدند، با توجه به موفقیت در تمام کسوت ها و دوره های مختلف مسوولیت، یقین دارم، حضورشان به ارتقا و رفع کمبودهای فعلی می انجامد.

 انوش برزیگر نیز با تقدیر از زحمات مدیران گذشته این مرکز درمانی، برطرف شدن نیاز هر سازمانی را تنها از طریق حضور و همدلی کارکنان دانست و اذعان داشت: برای رفع نقاط قابل بهبود، تمام تلاش خود را به کار خواهم بست و در این مسیر از همه ظرفیت ها، استفاده می کنم.

عباس صدیقی نژاد-رییس سابق بیمارستان دکتر حشمت، با مروری بر تاریخچه مدیریتی خود در این مرکز، یادآور شد: در این مسیر پرفراز و نشیب، تمام تلاشم بر این بوده که بتوانم نیازهای بیماران، مراجعان و کارکنان را برآورده کنم، در این راستا، اتخاذ تمام تصمیمات در چارچوب قوانین و مقررات بوده است.

وی در ادامه با تقدیر از همدلی و صداقت خانواده بزرگ مرکز آموزشی درمانی دکتر حشمت، تلاش مضاعف تا رسیدن به اهداف بلند مدت پیش رو را از این خانواده بزرگ خواستار شد.

در پایان این مراسم از زحمات عباس صدیقی نژاد – رییس سابق مرکز آموزشی درمانی دکتر حشمت رشت تقدیر شد و ریاست این مهم به دکتر انوش برزیگر سپرده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز