خبرگزاری کار ایران

برگزاری آیین تکریم و معارفه معاونان غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۸۹۵

آیین تکریم و معارفه معاونان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور ریاست و جمعی از مسوولان دانشگاه در سالن اجتماعات معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان سالاری – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در آیین تکریم و معارفه معاونان غذا و دارو دانشگاه، ضمن تقدیر از زحمات معاون پیشین و پرسنل این حوزه در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه، اظهار داشت: امید است با استفاده از تجارب و توانمندی های معاون جدید  غذا و دارو بیش از پیش، پیشبرد اهداف دانشگاه علوم پزشکی گیلان را در این حوزه، شاهد باشیم.

 وی با تاکید بر اینکه حوزه غذا و دارو نسبت به سایر حوزه های دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیازمند توجه بیشتری است، ابراز امیدواری کرد در این خصوص بتوانیم اقدامات موثری انجام دهیم.

سالاری در ادامه عدم پرداخت مطالبات پرسنل و پزشکان دانشگاه، قدمت بیش از پنجاه سال بیمارستان های دولتی گیلان ، مشخص نبودن آینده کاری نیروهای طرحی، قراردادی و ... را از جمله مسایل و مشکلات پیش رو دانشگاه علوم پزشکی گیلان عنوان کرد و افزود: امید است با  همدلی، هم اندیشی و بهره مندی از تجارب، همه مسایل و مشکلات پیش رو را مرتفع نماییم.

 در ادامه چزهرا حصاری – معاون پیشین غذا و دارو دانشگاه نیز ضمن تقدیر از ریاست دانشگاه و پرسنل حوزه غذاو دارو  کسب رضایت خداوند  و ایجاد همدلی بین پرسنل را مهمترین توشه و دستاورد   در دوران تصدی خود در حوزه معاونت غذاو دارو دانشگاه عنوان کرد.

در ادامه فیروز سرودی – معاون جدید  غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز با بیان اینکه معاونت غذا و دارو یکی از حوزه های مهم دانشگاه است، کمبود نیروی تخصصی، کمبود تجهیزاتی و ... را  از جمله چالش ها و مشکلات این معاونت عنوان کرد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از زحمات معاون پیشین غذا و دارو دانشگاه، پرداخت مطالبات پرسنل، بازدید، نظارت و پایش مستمر از حوزه معاونت غذا و دارو دانشگاه را از ریاست دانشگاه علوم پزشکی گیلان، خواستار شد. 

حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی -  مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز ضمن تقدیر از زحمات معاون پیشین و خیر مقدم به معاون جدید غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان ، اظهار داشت : هیچ کاری بالا تر از کمک و خدمت به خلق و بندگان خدا نیست و امید است همه این زحمات به برکت این ماه عزیز، منشا خیرو برکت باشد.

در پایان این مراسم ازسوی دکتر ارسلان سالاری - رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان  لوح سپاس به دکتر زهرا حصاری  – معاون  پیشین غذا و دارو و حکم انتصاب به دکتر فیروز سرودی  – سرپرست جدید معاونت غذاو دارو دانشگاه علوم پزشکی گیلان اهدا شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز