خبرگزاری کار ایران

بازدید شهردار رشت از سازمان انتقال خون استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۹۰

شهردار رشت با حضور در سازمان انتقال خون استان گیلان و دیدار با بابک پاکدل از بخش‌های مختلف این اداره کل بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در جریان این دیدار مدیرکل انتقال خون استان گیلان گفت: سالانه به طور میانگین بیش از ۲۰۰ هزار واحد خون و فرآورده‌های خونی در استان گیلان تولید می‌شود که این خون‌ها برای مصدومان حوادث، جراحی‌ها، بیماران هموفیلی، فاویسم و افراد نیازمند مصرف می‌شود. 

وی افزود: استان گیلان به علت گردشگرپذیر بودن، آمار بالای جراحی‌های قلب و عروق، تصادفات، تعداد زیاد بیماران هموفیلی، تالاسمی و فاویسمی جزو استان‌های پرمصرف خون کشور است. 

در این دیدار شهردار رشت نیز با اشاره به حس نوعدوستی شهروندان رشت تاکید کرد: مردم این شهر همواره در انجام کارهای خیر پیشقدم هستند.

 ناصر حاج‌محمدی تاکید کرد: شهرداری رشت به هر طریق ممکن از تشکیلاتی همچون سازمان انتقال خون که تشکیلاتی مردمی و خدمات‌رسان در شهر رشت است حمایت و پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: مجموعه پرسنل شهرداری رشت در طول سال با اهدای خون خود تلاش می‌کنند به همشهریانشان که نیازمند گروه‌های مختلف خوبی هستند، کمک کنند.

شایان ذکر است که شهردار رشت و هیات همراه وی از بخش‌های مختلف سازمان انتقال خون استان گیلان بازدید کرده و توضیحات مدیر کل انتقال خون استان را شنیدند و پای صحبت دست‌اندرکاران هر بخش نشستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز