خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در دیدار کارکنان انتظامی گیلان:

کرامت انسانی را در نیروی انتظامی حفظ کنید/ پلیس برخوردار از روانشناسی اجتماعی می تواند پیشگیر در وقوع جرم باشد

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۵۸۵

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: پلیس برخوردار از روانشناسی اجتماعی می تواند پیشگیر در وقوع جرم باشد.

به گزارش ایلنا از رشت،  آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار فرمانده و روسای انتظامی استان به مناسبت هفته ناجا با تبریک این هفته به تمام ایجادکنندگان امنیت ملی و عمومی جامعه اظهار کرد: یاد و خاطره پاینده شهید امر به معروف را گرامی می داریم.
وی به تقدیم ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز ناجا از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی امنیت را در مرزها و داخل کشور برقرار کرده است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه طرح ناظر یک نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران موفقیت آمیز است، تصریح کرد: طرح ناظر یک بیش از ۸۵ درصد کارآمدی خود را در کشور نشان داده است.
آیت الله فلاحتی، نیروی انتظامی را دارای ۳ ماموریت اساسی آگاهی، پیشگیری و پیگیری دانست و بیان کرد: آگاهی به معنای داشتن اطلاعات لازم برای حراست از مرزها و داخل کشور است.
وی بر تقویت آگاهی ناجا در عرصه های عقیدتی و اجتماعی تاکید کرد و گفت: داشتن آگاهی لازم برای پلیس در تمام عرصه ها موفقیت زا است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه هزینه پیشگیری کمتر از مبارزه است، خاطرنشان کرد: پیشگیری هنر است بنابراین هزینه پلیس برای پیشگیری بهتر از مبارزه محسوب می شود.
آیت الله فلاحتی، خواستار گذراندن دوره های روانشناسی توسط کارکنان پلیس شد و افزود: پلیس باید روانشناس باشد زیرا پلیس زمانی می تواند پیشگیری کند که اطلاعات لازم و روانشناسی اجتماعی داشته باشد.
امام جمعه رشت با تاکید بر نظارت بر زیرمجموعه در ناجا، اظهار کرد: کرامت انسانی در زیرمجموعه نیروی انتظامی را حفظ کنید.
وی بر تربیت معنوی سربازان تاکید کرد و یادآور شد: سرباز امانت خدا در دست شما است.

متلاشی شدن ۵۰ باند توزیع کننده مواد مخدر در گیلان
فرمانده انتظامی گیلان نیز در دیدار مذکور به شعار هفته ناجا مبنی بر «پلیس هوشمند، امین مردم» اشاره کرد و گفت: پلیس باید در تراز انقلاب اسلامی باشد.
سردار محمدرضا اسحاقی از متلاشی شدن ۵۰ باند توزیع مواد مخدر در ۶ ماه سال جاری توسط پلیس در گیلان خبر داد و بیان کرد: در مدت مذکور یک هزار و ۶۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شده است.
 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز