خبرگزاری کار ایران

با حضور رحمانی صورت گرفت؛

بهره‌برداری از طرح توسعه شرکت گیل راد در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۸۱۳۱

با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار گیلان طرح توسعه شرکت گیل راد در شهرک صنعتی سفیدرود رشت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از رشت، در ادامه سفر رضا رحمانی به استان گیلان با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار گیلان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت طرح توسعه شرکت گیل راد با سرمایه گذاری 496  میلیارد ریال و اشتغالزایی 53 نفر افتتاح شد.

این واحد ظرفیت تولید سالیانه 20 هزار تن سیم و مفتول مسی را داراست.

همچنین رحمانی و زارع از سه واحد تولیدی شامل کارخانه‌های فیبر وینا، پایا مدرن کاسپین و فولاد درفک شمال در شهر صنعتی رشت بازدید کردند.

کارخانه فیبر وینا که در حوزه تولید اوراق فشرده چوبی با روکش PVC فعالیت دارد با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 500 میلیارد ریال برای 250 نفر اشتغالزایی کرده است.

شرکت پایا مدرن کاسپین با سرمایه‌گذاری 220 میلیارد ریال بخش خصوصی و ایجاد اشتغال برای 296 نفر، سالانه 20 میلیون انواع قطعات لاستیکی جلوبندی خودرو، اکسل جلو و عقب، دسته موتور، میل موجگیر فرمان و شیلنگ بنزین تولید می‌کند.

شرکت مجتمع ذوب و ریخته گری فولاد درفک شمال با ظرفیت 65 هزار تن در سال انواع شمش فولاد ساده کربنی و کم آلیاژی با هزینه حدود 780 میلیارد ریال برای 200 نفر شغل ایجاد کرده است.

همچنین وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت تالک ایرانیان در شهرک صنعتی سفیدرود رشت بازدید کرد.

شرکت تالک ایرانیان تولید کننده قوطی‌های آلومینیومی فوق سبک پنج لایه به همراه درب آسان بازشو با ظرفیت تولید سالانه ششصد میلیارد قوطی‌های درب آسان بازشو و مجهز به صنعت دانش‌بنیان است.

این شرکت با میزان سرمایه گذاری هزار و 650 میلیارد ریال به صورت مستقیم برای 160 نفر اشتغالزایی کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز