خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آبفای گیلان :

رودخانه زاکله بررود احیا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۶۳۷

مدیر عامل آبفای گیلان در جلسه فرمانداری لاهیجان گفت: رودخانه زاکله بررود احیا می‌شود.

به گزارش ایلنا از لاهیجان، مدیرعامل شرکت آبفای گیلان در جلسه بررسی پروژه‌های آب و فاضلاب شهرستان لاهیجان گفت: در راستای احیای رودخانه‌ها و استفاده از توان و ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان، ساماندهی رودخانه زاکله بررود و نهر نخجیر کلایه در دستور کار است.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل آبفای گیلان با اشاره به اینکه طی سالهای اخیر اجرای پروژه های آب و فاضلاب در سطح شهرستان لاهیجان روند رو به رشدی داشته است از یک سو و احساس تعهد نسبت به همکاری در کاهش آلاینده‌های فاضلابی در این شهرستان افزود: در راستای ساماندهی رودخانه زاکله بررود و نهر نخجیر کلایه سه پروژه اجرا خواهد شد.

مدیرعامل آبفای گیلان با بیان اینکه جمع آوری و ساماندهی فاضلاب نخجیر کلایه در 2 فاز اجرا خواهد شد تصریح کرد: در فاز اول 5 خروجی فاضلاب به نهر نخجیر کلایه طی مدت شش ماه و در فاز دوم 7 خروجی فاضلاب حداکثر طی یکسال به تصفیه خانه فاضلاب لاهیجان هدایت خواهد شد.

وی همچنین اظهار داشت: انتقال فاضلاب منطقه حاجی آباد با لوله 400 میلیمتری پلی اتیلن از روی رودخانه زاکله بررود به مناقصه گذاشته خواهد شد و تا پایان سال جاری اجرایی می شود.

مدیرعامل آبفای گیلان ارزش اجرایی سه پروژه را در مجموع 25میلیارد ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز