خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان رودسر:

موانع اعطای تسهیلات به متقاضیان توسط بانک ها برداشته شود

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۷۸

فرماندار شهرستان رودسر گفت: موانع اعطای تسهیلات به متقاضیان توسط بانک ها برداشته شود.

به گزارش ایلنا از رودسر، حسین اسمعیل پور در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان رودسر با بیان این مطلب که موانع اعطای تسهیلات به متقاضیان توسط بانک ها برداشته شود، گفت: بانک‌های عامل در تسهیل فرآیند ارائه تسهیلات و رفع موانع تولیدکنندگان برای ایجاد واحدهای تولیدی و اشتغال پایدار در سطح شهرستان اهتمام ویژه داشته باشند و شرایط را برای تولید راحت تر کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان رودسر تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی با همکاری بانک‌های عامل تمام همت و تلاش خود را برای جذب حداکثری تسهیلات اشتغالزایی بکار گیرند .

اسمعیل پور فرماندار شهرستان رودسر در ادامه به حضور بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در حوزه طرح‌های بوم گردی در شهرستان اشاره کرد و گفت : بخش خصوصی بدون دریافت تسهیلات از بانک ها توانسته است بیش از 60 درصد طرح های بوم گردی استان را در شهرستان اجرا کند که در این خصوص می طلبد سازمان‌های ذیربط و بانک های عامل تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند .

وی در خاتمه بر ضرورت اطلاع رسانی دقیق و شفاف بانک های عامل به مردم تاکید کرد و گفت : بانک های عامل عملکرد سالانه خود را به اطلاع مردم برسانند و بی تردید این اطلاع رسانی می تواند سطح اعتماد عمومی مردم را نسبت به عملکرد بانک‌های عامل را ارتقاء بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز