خبرگزاری کار ایران

با هدف تاکید بر انجام وظایف قانونی صورت گرفت؛

نشست معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان با روسای بیمارستان‌های خصوصی

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۱۳۳

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با روسای بیمارستان های خصوصی و مراکز جراحی محدود استان گیلان، انجام وظایف قانونی توسط این مراکز را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسماعیل نورصالحی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گیلان طی نشستی با روسای بیمارستان‌های خصوصی و مراکز جراحی محدود استان گیلان، گفت: پیرو چندین مرحله مکاتبه کتبی و نیز جلسات گذشته با مدیران مراکز درمانی خصوصی استان، مدیران این مراکز موظفند نسبت به ممانعت از حضور پزشکان استخدامی و یا هیات علمی دانشگاه در ساعات اداری در مراکز خصوصی، اقدام کنند.

وی خاطر نشان کرد: درخواست مرخصی پزشکان در روز حضور در مراکز درمانی خصوصی، قابل قبول نیست و با فرد خاطی برابر قانون برخورد خواهد شد.

معاون درمان دانشگاه  ادامه داد: مدیران مراکزی که با بیمه ها قرارداد دارند، باید ضمن تذکر به پزشکانی که در آن مرکز، اقدام به دریافت هزینه از بیماران به صورت آزاد می کنند، از انجام این کار نیز جلوگیری کنند و هزینه نیز بر طبق بیمه طرف قرارداد مرکز، از بیمار دریافت شود.

 نورصالحی با اشاره به ابلاغ  وزارت بهداشت در رابطه با انجام سزارین، یادآور شد:  انجام سزارین در مادرانی که اصرار به انجام این عمل  دارند، پس از گفتگو با کارگروهی متشکل از متخصصین زنان و زایمان و تشریح موارد پیش رو، بلامانع است ولی هزینه به صورت آزاد برای بیمار محاسبه خواهد شد .

در خاتمه مدیران مراکز درمانی خصوصی استان به بیان مشکلات و مسایل موجود در مراکز درمانی خصوصی استان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز