خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

توسعه گردشگری املش در گرو اگروتوریسیم

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۴۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: راه حل مناسب توسعه گردشگری شهرستان املش در حلقه مفقوده اگروتوریسم است.

به گزارش ایلنا از املش، جلسه کارگروه رفع موانع تولید شهرستان املش با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری و مسئولان شهرستانی برگزار شد.

علی درجانی در جریان این جلسه با بیان اینکه استان گیلان، استان کشاورزی و بطور خاص املش نیز یک شهرستان وابسته به کشاورزی است افزود: این شهرستان در بحث مکانیزاسیون، تولید برنج ، فندق، چای و مرکبات جزء شهرستان های پیشرو بوده و در صنایع تبدیلی دارای ظرفیت های ارزشمندی است.

وی توسعه  بخش گردشگری شهرستان را بر پایه و پلاتفرم کشاورزی دانست و ادامه داد: گردشگری بر مبنای اگروتوریسم حلقه مفقوده اقتصاد کشاورزی شهرستان املش است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی در ادامه از رشد ۰/۴,۶ درصدی شهرستان املش در اعتبارات تملکی مدیریت جهاد کشاورزی نسبت به سال گذشته  خبرداد و گفت: در مقایسه با رشد ۸/۷ درصدی اعتبارات شهرستان رشد کمی است.

وی یکی از اقدامات سال ۹۸-۹۹ را ایجاد صندوق حمایتی بخش کشاورزی شهرستان املش به عنوان پایلوت بیان کرد و اذعان داشت: این صندوق در صورتی اجرایی می‌شود که سهم دولت در کمیته برنامه ریزی برای اعتبارات آینده مصوب شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز