خبرگزاری کار ایران

با حضور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی؛

وضعیت آب شرب روستایی شهرستان تالش بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۷۲۴

در جلسه ای با حضور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان و فرماندار تالش، وضعیت آب شرب روستاهای این شهرستان بررسی شد.

به گزارش ایلنا از تالش، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان، با اشاره به اینکه 163 روستای شهرستان تالش از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردارند، گفت: هم اینک 30 هزار مشترک در این روستاها تحت پوشش شبکه آبرسانی هستند.

محب علی رنج ور، منبع تامین آب شرب این روستاها را 54 حلقه چاه و 19 دهنه چشمه عنوان کرد و افزود: 62 باب مخزن و 56 واحد ایستگاه پمپاژ در این روستاها در مدار بهره برداری قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری 8 طرح آبرسانی روستایی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی برای شهرستان تالش تعریف شده، گفت: 82 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح ها تصویب شده که با تخصیص آن عملیات اجرایی این طرح ها آغاز خواهد شد.

وی افزود: شرکت آبفار در بحث نگهداری از تاسیسات آبرسانی و بازسازی تاسیسات فرسوده با مشکلات مالی مواجه است که از فرماندار محترم شهرستان تالش درخواست داریم تا از اعتبارات تملک دارایی های استان، برای حوزه آب شرب روستایی این شهرستان اعتبارات ویژه ای را در نظر بگیرند تا بتوانیم خدمات بهتر و شایسته تری را به مشترکین تحت پوشش ارائه دهیم.

* تشریح تصمیمات سفر یکروزه مدیرعامل شرکت آبفار گیلان به شهرستان تالش

دبیر سفرهای شهرستانی شرکت آب و فاضلاب روستایی گیلان تصمیمات اتخاذ شده در سفر یکروزه به شهرستان تالش را تشریح کرد.

جمشید علیپور گفت: در جلسه مدیرعامل شرکت آبفار گیلان و فرماندار شهرستان تالش مقرر شد تا نسبت به راه اندازی شبکه آبرسانی روستای نصرت آباد اقدام شود.

وی، با اشاره به تعویض بخشی از لوله آب شرب 110 میلی متری روستای خلخالیان جهت رفع مشکل آب شرب این روستا، افزود: به منظور بهبود وضعیت آب آشامیدنی روستاهای دیزگاه، داوان، سیاهداران و تخته پوری مقرر شد تا بازدید مشترکی توسط کارشناسان آب و فاضلاب روستایی و بخشداران منطقه انجام و سپس تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی گفت: همچنین در این جلسه مقرر شد پس از ابلاغ اعتبارات صندوق توسعه ملی و تملک دارایی های استان، طرح های مورد نظر اجرا شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز