خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته گردشگری صورت گرفت؛

افتتاح 2 پروژه گردشگری در لاهیجان

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۴۶۵

اقامتگاه بوم گردی سید آقا و دفتر خدمات مسافرتی رسپینا گشت با حضور مدیر کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گیلان ، معاونین اداره کل ، فرماندار ، بخشدار مرکزی و سرپرست نمایندگی اداره کل در شهرستان لاهیجان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا از  لاهیجان، مدیر کل میراث فرهنگی گیلان با حضور در مراسم افتتاح اقامتگاه بوم گردی سید آقا، اعلام کرد: توجه به اصول زیست محیطی و اصالت اقامتگاه های بوم گردی در ترویج آداب و رسوم و سنت های اصیل گیلان زمین به گردشگران و جذب گردشگران ورودی به استان از جمله اهداف این اداره کل در توسعه اقامتگاه های بوم گردی در استان گیلان است.

وی در ادامه در خصوص پروژه های افتتاح شده در شهرستان لاهیجان گفت: اقامتگاه بوم گردی سید آقا با 4 اتاق و 20 تخت با اعتبار مبلغ 3/5 میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و 2/5 میلیارد ریال تسهیلات دولتی در فضایی به مساحت 260 متر مربع توسط خانم صدیقه بابا پور در شهرستان لاهیجان واقع شده است و برای 2 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وی ادامه داد دفتر خدمات مسافرتی رسپینا گشت لاهیجان با اعتبار 3 میلیارد ریال توسط آقای علی بیگی نیز افتتاح شد و با بهره‌برداری این پروژه برای 3 نفر فرصت شغلی ایجاد می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز