خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت خبر داد:

افتتاح تصفیه‌خانه شیرابه سراوان تا ۲ ماه آینده/ زباله سوز نیاز به زمان زیاد و هزینه بالایی دارد

asdasd
کد خبر : ۸۱۶۱۰۳

فرماندار رشت از افتتاح تصفیه‌خانه شیرابه سراوان تا ۲ ماه آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، میرشمس مؤمنی‌زاده  در جلسه پیگیری اجرای تعهدات ساماندهی سایت تخلیه زباله سراوان که در فرمانداری رشت برگزار شد، گفت: هیچ راهی جزء حرکت در مسیر نقشه راه ترسیم شده در حل مشکل سایت سراوان وجود ندارد.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه وضعیت سایت سراوان باید به گونه‌ای باشد که برای مردم آن منطقه قابل سکونت باشد، افزود: کاورکردن زباله و خنثی‌سازی پسماندهای عفونی باید با ظرافت و دقت بیشتری انجام شود.

وی با بیان اینکه خدمات رفاهی و عمرانی در منطقه سراوان باید به عنوان حقوق مردم آن منطقه مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: باید توجه داشت که دفن غیربهداشتی پسماند در طول سال‌های گذشته مشکلات عدیده‌ای برای مردم سراوان ایجاد کرده است.

مؤمنی‌زاده اظهار کرد: باید با توجه به زمان‌بندی انجام شده، تصفیه‌خانه شیرابه زباله سراوان طی دو ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

فرماندار رشت با تاکید براینکه باید به مردم سراوان نشان دهیم که در حد توان خود کاری برای آنها انجام داده‌ایم، اظهار کرد: هدف اصلی ما ایجاد زباله‌سوز در سراوان است ولی مردم باید بدانند که این اقدام نیاز به زمان زیاد و هزینه بالایی است و به زودی نمی‌توان آن را انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: بخشداری باید در بین مردم حضور پیدا کند و به شکل رو در رو با آنها صحبت کند و مردم را در جریان امور و اقدامات مسئولین قرار دهد.

مؤمنی‌زاده با اشاره به اینکه مردم باید صبر بیشتری داشته و حرف مسئولین را بپذیرند، تاکید کرد: مردم نباید فکر کنند که اراده حل مشکل سراوان در مسئولان وجود ندارد.

فرماندار رشت با تاکید بر اینکه ما در حوزه خدمات‌رسانی به مردم نگاه بخشی نداریم، اذعان کرد: همه مسئولان باید با شهرداری همراهی کنیم و نباید اقدامات این نهاد را نادیده گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز