خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دفاع مقدس؛

بازدید استاندار گیلان از نمایشگاه گنج مقدس در رشت

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۹۲۳

استاندار گیلان همزمان با هفته دفاع مقدس از نمایشگاه گنج مقدس در میدان شهدای ذهاب رشت بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع شب گذشته با حضور در نمایشگاه گنج مقدس که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شده است، از بخش های مختلف آن بازدید کرد.

در این بازدید سردار عبداله پور فرمانده سپاه گیلان و  قاسم نژاد سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز حضور داشتند. 
 
این نمایشگاه با ۳۴ غرفه در دو بخش غرفه های فرهنگی و خدمات رسانی و غرفه های نمایش توانمندی یگان‌های نظامی و نقشه های عملیاتی دایر شده است.
 
غرفه های فرهنگی این نمایشگاه شامل عرضه کتاب، آثار به یادگارمانده از شهدا و موکبی نمادین از مسیر پیاده روی اربعین است که هر روز در قالب بسیج کارمندان یکی از مدیران کل دستگاه های اجرایی در این نمایشگاه حضور می یابند.
 
حضور راویان برجسته کشوری، برپایی مسابقه و سرود، نشست کتابخوانی، برپایی یادواره شهدا با محوریت مدافع حرم شهید بابک نوری، ارائه خدمات ویزیت رایگان و ارائه محصولات فرهنگی از جمله برنامه های دیگر این نمایشگاه است.
 
نمایشگاه گنج مقدس تا هفتم مهرماه از ساعت ۹ لغایت ۲۳ در میدان شهدای ذهاب رشت (پیاده راه فرهنگی) برای بازدید علاقه مندان دایر است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز