خبرگزاری کار ایران

در پی انتشار گزارش ایلنا ؛

کیفیت آب آشامیدنی روستاهای نوخاله و هنده خاله صومعه سرا ارتقا یافت

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۷۸۶

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی صومعه سرا گفت: کیفیت آب آشامیدنی روستاهای تحت پوشش مجتمع های آبرسانی نوخاله و هنده خاله شهرستان صومعه سرا با نصب و راه اندازی 2 دستگاه تصفیه فیزیکی ارتقاء می یابد.

به گزارش ایلنا از صومعه سرا، مدیر امور آب و فاضلاب روستایی صومعه سرا  گفت: به منظور ارتقای کیفیت و کمیّت آب شرب یکهزار و 850 مشترکِ روستاهای نوخاله اکبری، نوخاله جعفری، صوفیانده، باقلاکش و گازگیشه، طرح بازسازی ایستگاه پمپاژ مجتمع آبرسانی نوخاله در دست اجراست.

ابراهیم پارسا افزود: تاکنون در راستای این طرح، یک باب مخزن زمینی و چاهک احداث و پمپ های آب تعویض شده است.

وی تصریح کرد: دستگاه تصفیه فیزیکی آب این مجتمع آبرسانی هم نصب شده که در روزهای آتی وارد مدار بهره برداری می شود.

وی، با اشاره به اینکه تاکنون 4 میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور بهبود وضعیت آب شرب روستاهای تحت پوشش مجتمع آبرسانی نوخاله هزینه شده، گفت: با راه اندازی سیستم تصفیه فیزیکی، کیفیت آب شرب 5 روستای تحت پوشش ارتقاء می یابد.

پارسا با اشاره به اینکه برای رفع مشکل کیفیت آب شرب روستاهای هنده خاله و سادات محله که تحت پوشش مجتمع آبرسانی هنده خاله قرار دارند، اعتباری معادل 2 میلیارد ریال در کمیته برنامه ریزی شهرستان صومعه سرا مصوب شده است، خاطرنشان کرد: با تخصیص این اعتبار و نصب و راه اندازی دستگاه تصفیه فیزیکی، وضعیت کیفیت آب آشامیدنی 940 مشترکِ این دو روستا بهبود می یابد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز