خبرگزاری کار ایران

از عصر امروز ؛

کاهش دما و بارندگی شدید در گیلان رخ می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۶۹۷

سرپرست اداره پیش بینی هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از کاهش دما و بارندگی شدید در گیلان از عصر امروز خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، مازیار غلامی سرپرست اداره پیش‌بینی هشدار اداره کل هواشناسی گیلان اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده استقرار جریانات حنوبی بویژه در ارتفاعات و دامنه ها، باد گرم گاهی شدید در منطقه است و بتدریج امروز عصر و شب ، با نفوذ سامانه خنک و بارشی، شرایط برای ابرناکی، مه آلودبودن هوا، کاهش دما، وزش باد و بارندگی (پاره ای نقاط شدید) و احتمال رعد و برق و تگرگ فراهم می شود.

وی ادامه داد: این سامانه بارشی تا دوشنبه هفته جاری به تناوب در منطقه فعال است ولی برای اواخر وقت امروز و صبح فردا ، بارش ها در بعضی نقاط استان از شدت بیشتری برخوردارند.

غلامی، آسمان امروز گیلان را طی صبح تا ظهر صاف تا نیمه ابری، وزش باد جنوبی و طی عصر و شب بتدریج ابری، بارندگی و وزش باد (اواخر وقت به نسبت شدید) و احتمال رعد و برق عنوان و برای فردا (یکشنبه) نیز آسمان استان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید)، کاهش دما، طی عصر و شب کاهش ناپایداری، در دامنه‌های جنوبی نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعت ها بارندگی و وزش باد پیش بینی کرد.

وی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با ۳۲ درجه مربوط به دیلمان و کمینه دمای فردا در استان را با ۱۲ درجه مربوط به ماسوله، جیرنده و دیلمان عنوان کرد.

به گفته غلامی، بیشینه دمای امروز رشت ۳۰ درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان نیز ۱۷ درجه خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز