خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود در جلسه مدیریت بحران:

لزوم راه اندازی ایستگاه هواشناسی در شهرستان لنگرود/ تاکید بر نظارت جدی به حریم رودخانه ها

asdasd
کد خبر : ۸۱۵۱۵۰

فرماندار لنگرود گفت: اداره هواشناسی با توجه به شرایط اقلیمی و بارندگی و سوابق آبگرفتگی شهرستان لنگرود نسبت به راه اندازی ایستگاه هواشناسی در شهرستان توجه کند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، سیروس شفقی در جلسه مدیریت بحران که با توجه به آغاز بارش‌های فصلی در نخستین روزهای فصل پاییز با حضور اعضای ستاد بحران شهرستان برگزار شد، گفت: شهرداران و دهیاران باید نسبت به تشکیل ستاد مدیریت بحران در کوتاه ترین زمان اهتمام داشته باشند تا با تقویت نقاط قوت و هم افزایی مجموعه های خدمات رسان بتوان در شرایط بحرانی خدمات خوبی را به شهروندان ارائه داد.

فرماند ار لنگرود ضمن تاکید بر نظارت جدی به حریم رودخانه ها و سرکشی مسئولان از حوزه های کاری خود اعم از کانال ها، رودخانه ها و آبراهه ها، تصریح کرد: تهیه نقشه شهرستان در حوزه سیلاب و موقعیت های سیلابی، به روزرسانی بانک اطلاعاتی در زمینه کلیه دستگاه ها و امکانات مورد نیاز در مواقع بحران اعم از ماشین آلات، کنترل دوره ای تجهیزات، لزوم تلفن های آنلاین همه اعضا ستاد و جانشین آنها از جمله نکات مورد تاکید فرماندار در جلسه ستاد مدیریت بحران بود.

شفقی گفت: اداره هواشناسی با توجه به شرایط اقلیمی و بارندگی و سوابق آبگرفتگی شهرستان لنگرود نسبت به راه اندازی ایستگاه هواشناسی در شهرستان توجه نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز