خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد:

افزایش اسکان فرهنگیان در مراکز رفاهی گیلان طی تابستان امسال

asdasd
کد خبر : ۸۱۴۳۷۰

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از افزایش اسکان فرهنگیان در ستاد اسکان این اداره کل در طول تابستان خبر داد و گفت: امسال ۷۰ هزار و ۵۶۷ خانوار در مراکز رفاهی پذیرش شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، نادر جهان آرای با اشاره به اینکه امسال در مقایسه با تابستان سال گذشته شاهد افزایش پذیرش فرهنگیان در مراکز اقامتی بوده‌ایم، اظهار کرد: در تابستان امسال ۷۰ هزار و ۵۶۷ خانوار در سطح مدارس و مراکز رفاهی آموزش و پرورش استان گیلان پذیرش شده‌اند.

وی با بیان اینکه این تعداد ۲۵۴ هزار و ۴۴ نفر بوده اند، افزود: در تابستان سال گذشته ۶۲ هزار و ۳۴۲ خانوار معادل ۲۲۴ هزار نفر در مدارس و مراکز رفاهی و اقامتی آموزش و پرورش استان گیلان پذیرش و اسکان داده شده بودند.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه تابستان امسال ۱۶۵ مدرسه با هزار و ۳۵۳ کلاس درس در سه درجه و کیفیت برای پذیرش فرهنگیان سایر استان‌ها پیش بینی شده بود، گفت: ۱۱ مرکز رفاهی و ۱۴۸ سوئیت نیز برای پذیرش مسافران تابستابی نیز در نظر گرفته شده بود.

وی با بیان اینکه گیلان سه اردوگاه فرهنگی و تربیتی در شهرهای رضوانشهر، فومن و انزلی دارد، تصریح کرد: از ظرفیت این سه اردوگاه با ۵۲۳ تخت برای اسکان مسافران تابستانی نیز اشاره استفاده شده است.

جهان آرای ادامه داد: امسال بیشترین مسافرهای فرهنگی پذیرش شده  از استان‌های خراسان رضوی، خوزستان، آذربایجان شرقی، اصفهان و فارس بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز