خبرگزاری کار ایران

ورزلدوست خبر داد:

حضور دو قایقران گیلانی در اردوی تیم ملی آبهای آرام کشور

asdasd
کد خبر : ۸۱۱۳۵۶

مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان گفت: دو قایقران گیلان در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان کشور حضور یافتند.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان اظهار داشت: دور جدید تمرینات تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان رده سنی بزرگسالان در تهران آغاز شده که پیمان قویدل و علی اقامیرزایی از گیلان نیز در این اردو حضور دارند.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس از سوی کادر فنی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام کشور، هفت قایقران در رشته کایاک و دو قایقران در رشته کانو کانادایی به هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند که خوشبختانه دو قایقران از گیلان در بخش کایاک حضور یافته اند.
 
وی ادامه داد: علی آقامیرزایی و پیمان قویدل دو ملی پوش شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان در مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام در دریاچه آزادی تهران ، حضور یافته و زیرنظر کادر فنی به تمرین مشغول هستند.
 
وی بیان کرد: تیم ملی قایقرانی آبهای آرام مردان کشور خود را برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک قاره ای ،اوایل سال آینده در تایلند آماده می‌کند که امیدواریم هر دو قایقران گیلانی با درخشش در اردو، به عضویت تیم ملی درآمده و در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک حضور یابند.
 
مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان خاطرنشان کرد: هشتمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقرانی آبهای آرام بزرگسالان در هر دو بخش کایاک و کانو در دریاچه آزادی برپا شده که حسین ملکی به عنوان مربی و مرتضی قاطع به عنوان سرپرست در این اردو حضور دارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز