خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت :

پایداری مشاغل و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال مستلزم رفع موانع تولید است

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۹۱۸

فرماندار شهرستان شفت گفت: پایداری مشاغل و ایجاد فرصت‌های جدید اشتغال مستلزم رفع موانع تولید است.

به گزارش‌ایلنا از شفت، کارگروه رفع موانع تولیدشهرستان شفت با حضور آرش فرزام‌صفت معاون‌هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرهاد دلق پوش رئیس سازمان صنعت معدن تجارت گیلان ، حجت الاسلام افتخاری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی ، مدیران کل بانک های عامل استان و تنی چند از مدیران کل ذیربط در سالن میرزای شفتی فرمانداری برگزار شد.

محمدرضا محسنی فرماندار شفت در این نشست با اشاره به اینکه پایداری مشاغل و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال یکی از مهمترین راهبردهای دولت های یازدهم و دوازدهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی بوده است افزود : همواره از واحدهای تولیدی شهرستان که اهتمام به کار و تولید داشته اند حمایت شده است.

وی ایجاد اشتغال در سطح روستاها را یکی از راهکار رونق تولید و بهبود فضای کسب و کار در شهرستان شفت است افزود: نگاه وزارت کشور توسعه متوازن همه استان‌ها و شهرستان‌ها است و در این راستا شهرستان شفت بر اساس شاخص‌های موجود و به صورت پایلوت به عنوان یکی از 31 شهرستان کمترتوسعه یافته کشور انتخاب شد تا با اجماع ظرفیت های کشوری استانی و همچنین شهرستانی در توسعه این منطقه یک رشد و جهش محسوس ایجاد شود.

محسنی با بیان اینکه صنعت در کنار کشاورزی و گردشگری یکی از ظرفیت‌های مهم اقتصادی شهرستان شفت محسوب می‌شود، افزود: 117 واحد صنعتی در سطح این شهرستان وجود دارد که 66واحد در داخل مجموعه شهرک صنعتی و 51 واحد نیز در خارج از این مجموعه قرار دارد.

وی با بیان اینکه 26واحد صنعتی فعال ، 20واحد نیمه فعال و 28واحد تعطیل ، در شهرک صنعتی شفت جای دارد افزود : در خارج از شهرک صنعتی نیز 51 واحد دارای پروانه و مجوزفعالیت هستند که 30واحد فعال ، 5 واحد نیمه فعال و 15واحد نیز تعطیل هستند.

مقام عالی دولت در شفت با بیان اینکه بسترهای لازم برای سرمایه گذاری در ناحیه صنعتی خرطوم فراهم و این مجموعه مهیای واگذاری به بخش خصوصوی است افزود : دولت برای تداوم چرخه تولید و رفع مشکلات تولید کنندگان اهتمام دارد.

وی با بیان اینکه1044 نفر در داخل شهرک صنعتی شفت و 232 نفر نیز در واحدهای صنعتی خارج از این مجموعه اشتغال دارند افزود: پایداری مشاغل و ایجاد فرصت های جدید اشتغال مستلزم رفع موانع تولید است.

گفتنی است در این نشست برخی تولیدکنندگان به بیان مشکلات واحدهای خود پرداختند که برای رفع آن مصوباتی به تصویب رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز