خبرگزاری کار ایران

در جلسه مشترک استاندار گیلان، وزیر ورزش و جوانان و مدیرکل استان؛

آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۷۱۰

در دیدار استاندار گیلان با وزیر ورزش و جوانان در تهران آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان بررسی شد.

به گزارش ایلنا از رشت، در دیداری که با حضور مسعود سلطانی فر و  ارسلان زارع و مریم بخشی مدیرکل استان در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام ورزشی استان مورد بررسی قرار گرفت.

در این نشست توافق شد تا علاوه بر اعتبارات مصوب هر یک از پروژه ها، با اعتبارات ملی وزارت ورزش و جوانان در جهت تسریع اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی گیلان حمایت شود.

در پایان این دیدار از سارا بهمن یار که با کسب مدال طلای مسابقات جهانی کاراته در ژاپن نقش اساسی در نائب قهرمانی تیم کشورمان ایفا کرد و نیز محمد رهبری از مدال آوران گیلانی تیم ملی شمشیر بازی که تاکنون ۴ بار از رویارویی با رقبایی از رژیم صهیونیستی انصراف داد، با حضور وزیر ورزش و جوانان، استاندار گیلان و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تجلیل شد.

کسب مدال طلای لیگ جهانی کاراته ژاپن ٢٠١٩، مدال برنز قهرمانی بزرگسالان جهان در اسپانیا ٢٠١٨، مدال نقره قهرمانی کاراته زیر ٢٣ سال جهان اسپانیا ٢٠١٧، مدال نقره لیگ جهانی کاراته اتریش ٢٠١٩ و مدال نقره قهرمانی کاراته آسیا قزاقستان ٢٠١٧ بخشی از افتخارات سارا بهمن یار عضو تیم ملی کاراته ایران است.

کسب دو مدال نقره بازی‌های آسیایی اینچئون ٢٠١٤ و جاکارتا ٢٠١٨، مدال نقره جام جهانی لهستان ٢٠١٨، مدال طلای جام جهانی سنگال ٢٠١٦ و بیش از ١٥ مدال در رقابت های قهرمانی آسیا نیز از افتخارات محمد رهبری عضو گیلانی تیم ملی شمشیربازی ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز