خبرگزاری کار ایران

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان خبر داد:

افتتاح ۲۹ پروژه آموزشی در گیلان تا ماه مهر

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۵۶۰

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان گفت: مهر ماه امسال، ۲۹ پروژه آموزشی در این استان به بهره برداری می رسد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی دقیق اظهار داشت: از این تعداد ۲۵ پروژه آموزشی، ۳ پروژه ورزشی و یک پروژه مربوط به افتتاح کانون فرهنگی و تربیتی است که تا مهر ماه امسال، در اختیار اداره کل آموزش و پرورش گیلان قرار می‌ گیرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گیلان با بیان این که برای این پروژه ها ، ۲۱۰ میلیارد ریال هزینه شده افزود: از ۲۹ طرح ، ۱۸ واحد آموزشی توسط خیران ساخته شده که با بهره برداری از این طرح‌ها، ۱۲هزار متر مربع به زیربنای آموزشی مدارس افزوده می‌شود. 

وی در تشریح وضعیت مدارس گیلان به لحاظ استفاده از بخاری‌ های نفتی خاطر نشان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده از کل مناطق ۳۴ گانه آموزش و پرورش گیلان حدود ۱۴۴ مدرسه با ۳۲۰ کلاس درس دارای بخاری‌ های نفتی هستند که با ۳۳ میلیارد ریال تا مهر ماه استاندارد سازی می شود.

بر اساس آخرین آمار، تاکنون ۱۸۹ هزار و ۶۹۷ نفر در مقطع ابتدایی، ۸۸ هزار و ۷۴۳ نفر در دوره اول متوسطه و ۷۳ هزار و ۷۵۷ دانش آموز در دوره دوم متوسطه در استان گیلان برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز