خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار در گیلان؛

سه دستگاه آمبولانس دارای سردخانه سیار در رشت به کارگیری شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۰۴۱۲

سه دستگاه آمبولانس جدید که دو دستگاه آن به سردخانه مجهز شده اند وارد چرخه خدمات رسانی به شهروندان گرامی رشت شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، سهراب راستگو بیان کرد: آمبولانس های جدید برای سهولت در حمل و نقل جسد و به منظور خدمات رسانی بهتر در زمینه کفن و دفن شهروندان متوفی در رشت، به کار گرفته شده است.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت خاطرنشان کرد: دو دستگاه از این آمبولانس ها مجهز به سردخانه سیار زیرصفر درجه شده و قابلیت حمل جسد در مسیرهای طولانی را نیز دارد.

وی افزود: مجموعاً برای خرید و تجهیز این سه دستگاه آمبولانس حمل جسد ۲۴۰ میلیون تومان از محل اعتبارات اوراق مشارکت و منابع دیگر هزینه شده است.

راستگو تاکید کرد: وجود این آمبولانس ها با سردخانه سیار آنها، از این نظر دارای اهمیت است که اگر مشکلی برای سردخانه سازمان آرامستانها، یا سردخانه های بیمارستانی و پزشکی قانونی ایجاد شد، این آمبولانس ها می توانند تا چندین روز جسد را نگه دارند.

رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری رشت با اشاره به اینکه هر یک از این آمبولانس ها گنجایش حمل سه جسد را دارند، گفت: اینها می توانند در زمان بحران و یا وقوع حوادث غیرمترقبه کمک شایان توجه به نیروهای امدادی و خدمات رسان ارائه دهند.

سهراب راستگو سپس به گوشه هایی از خدمات و اقدامات انجام شده اخیر در سازمان آرامستانهای رشت اشاره کرد و افزود: آسفالت حیاط گلزار شهدا با ۲۲۰ تن آسفالت ریزی، ساخت سرویس بهداشتی جدید در گلزار شهدا، آماده سازی ۱۰ هزار قبر در آرامستان دولت آباد، جمع آوری آبهای سطحی با ساخت کانال و درختکاری محوطه از جمله اقدامات انجام شده اخیر است که در آینده با تکمیل شدن اقدامات، اطلاع رسانی بیشتر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز