خبرگزاری کار ایران

فرماندار شفت تاکید کرد:

مهمترین مطالبه مردم شفت از سازمان صمت جلوگیری از گرانفروشی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۹۶۹۷

فرماندار شفت تأکید کرد: جلوگیری از فعالیت واحدهای غیرمجاز، مقابله با گرانفروشی و همچنین افزایش نظارت بر اصناف مهم‌ترین مطالبه مردم شهرستان شفت از سازمان صمت است.

به گزارش ایلنا از رشت، محمدرضا محسنی پیش از ظهر امروز در جلسه تودیع سرپرست و معارفه رئیس جدید اداره صنعت، معدن و تجارت شفت که در دفتر فرمانداری این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه سازمان صمت حوزه و فعالیت‌های گسترده‌ای دارد، اظهار کرد: دولت پیگیر احیای وزارت بازرگانی است که در کاهش مسئولیت ها و فعالیت این سازمان اثربخش خواهد بود.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان شفت از نظر شاخص‌های توسعه عقب‌ماندگی‌های بسیاری دارد، افزود: متاسفانه در دهه‌های گذشته عدم توجه به زیرساخت ها در این شهرستان سبب مهاجرت شهروندان شفتی به سایر شهرهای استان گیلان شده است.

فرماندار شفت با اشاره به اینکه این عدم توجه سبب شده تا رونق اقتصادی، اشتغال پایدار لازم انجام نشود، گفت: بر همین اساس شهرستان شفت یکی از ۳۱ شهرستان کمتر توسعه یافته کشور انتخاب شده که این می‌تواند فرصتی برای توجه بیشتر مسئولان و دستگاه به این شهرستان برای ارائه خدمات و توسعه زیرساخت ها شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیری موفق است که بر وظایف سازمانی خود اشراف و تسلط کافی داشته باشد، تصریح کرد: در حوزه سازمان صمت نیز از مهمترین مطالبات مردم شهرستان شفت ساماندهی اصناف، جلوگیری از فعالیت‌ واحدهای غیرمجاز، مقابله با گرانفروشی و رعایت بهداشت محیط کسب و کار است.

محسنی ادامه داد: قانونمداری و افزایش نظارت‌ها برای حفظ حقوق شهروندی و بهره‌گیری بیشتر اقتصادی از ظرفیت‌های گردشگری شهرستان شفت لازم و ضروری است.

وی در ادامه بر لزوم همکاری و تعامل سازمان صمت با اتخاد «یه‌ها و اصناف تأکید کرد و افزود: شفافیت مالی و دقت نظر در میزان درآمدها و هزینه ها سبب پیشگیری از بروز مشکلات خواهد شد.

در پایان این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات مصطفی ترابی» و «یوسف مسیحا» رئیس و سرپرست سابق اداره صنعت، معدن و تجارت شفت  «امیرحسین رسام» به عنوان رئیس جدید این اداره در شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز