خبرگزاری کار ایران

برای مقابله با بارش‌های احتمالی در روزهای آینده؛

تمامی واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت در آماده باش کامل هستند

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۴۰۹

پس از بارندگی شدید روز گذشته در رشت و احتمال تداوم بارش‌ها در روزهای آینده، سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت از آماده باش کامل نیروهای خدماتی شهرداری رشت خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علیرضا قانع بیان کرد: بنا به دستور شهردار به دلیل احتمال تداوم بارش‌ها به منظور آسایش و رفاه شهروندان کلیه واحدهای خدمات رسان شهرداری رشت به حالت آماده باش در آمده اند.

سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت تاکید کرد: از هم اکنون تا پایان احتمال بارش‌ها همه نیروهای خدمات رسان در واحدهای مختلف شهرداری، معاونت خدمات شهری، نواحی، مناطق پنجگانه، سازمانهای مرتبط همچون "آتش نشانی و خدمات ایمنی"، "سیما، منظر و فضای سبز" و "مدیریت پسماندها" و... برای مقابله با هرگونه مشکل آبگرفتگی و خدمت رسانی به شهروندان در آماده باش کامل هستند.

قانع گفت: نیروهای زحمتکش شهرداری رشت تلاش می کنند تا در اسرع وقت در مناطق مورد نیاز حضور یابند و به رفع مشکل بپردازند.

وی افزود: شهروندان گرامی رشت نیز می‌توانند هرگونه مشکل و مورد مرتبط با شهر را از طریق سامانه ۱۳۷، اپلیکیشن ۱۳۷، تلفن گویا و تماس تلفنی با شماره های زیر اطلاع رسانی کنند تا خادمان آنها در شهرداری رشت در اسرع وقت در محل حاضر شده و رفع مشکل کنند.

گفتنی است شهروندان محترم می‌توانند با نصب اپلیکیشن ۱۳۷ در جهت افزایش مشارکت در تصمیم‌گیری‌ها، بالابردن سطح کیفیت خدمات‌رسانی شهرداری، کاهش مراجعات حضوری شهروندان و به طبع آن کاهش بار ترافیکی، مشکلات جاری شهر را پیگیری کنند.

شما می‌توانید با نصب اپلیکیشن ۱۳۷ روی گوشی‌های همراه خود از طریق دانلود در پرتال و کافه بازار به سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ دسترسی یابید.

همچنین شهروندان گرامی می توانند با شماره تلفن های شهرداریهای مناطق پنجگانه رشت تماس حاصل نمایند.

شهرداری منطقه یک:

۰۱۳۳۳۲۶۰۰۷۰

شهرداری منطقه دو:

۰۱۳۳۳۲۲۶۴۶۷

شهرداری منطقه سه:

۰۱۳۳۲۶۶۱۱۸۸

شهرداری منطقه چهار:

۰۱۳۳۳۵۲۵۳۹۱

شهرداری منطقه پنج:

۰۱۳۳۳۶۱۹۰۲۴

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز