خبرگزاری کار ایران

برای سومین سال فعالیت؛

روسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر رشت انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۸۵

شورای شهر رشت در سال سوم از دوره پنجم فعالیت خود با ۵ کمیسیون فعالیت خواهد کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، پس از مشخص شدن اعضای کمیسیون های مربوطه در یکصد و هفتمین جلسه شورا، با برگزاری اولین جلسه کمیسیون ها در دور جدید، رئیس، نایب رئیس و منشی کمیسیون ها انتخاب شدند.

بر این اساس حجت جذب با رای اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی به عنوان رئیس، فرهام زاهد نایب رئیس و اسماعیل حاجی پور به عنوان منشی کمیسیون انتخاب شدند.
 
اعضای کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری نیز در جلسه رسمی کمیسیون فاطمه شیرزاد را به عنوان رئیس، محمد حسن علیپور به عنوان نایب رئیس و فرهام زاهد را به عنوان منشی انتخاب کردند.
 
همچنین در جلسه کمیسیون عمران و توسعه شهری، احمد رمضانپور نرگسی به عنوان رئیس کمیسیون، حامد عبدالهی نایب رئیس و حجت جذب به عنوان منشی از سوی اعضای کمسیون مذکور انتخاب شدند.
 
ریاست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک نیز با رای اعضای کمیسیون به حامد عبدالهی، نایب رئیسی برعهده حجت جذب و منشی به فاطمه شیرزاد رسید.
 
در ادامه با برگزاری جلسه کمیسیون بهداشت، محیط زیست و خدمات شهری اعضای کمیسیون بهراد ذاکری را به عنوان رئیس، محمد حسن علیپور به عنوان نایب رییس و فاطمه شیرزاد را به عنوان منشی کمیسیون مذکور انتخاب کردند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز