خبرگزاری کار ایران

مسابقات کاراته قهرمانی کشور - تهران؛

کسب دو مدال توسط کاراته کاران گیلانی در مسابقات سبک دای دو قهرمانی کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۶۳۵

مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان گفت: کاراته کاران گیلانی در جریان مسابقات سبک دای دو قهرمانی کشور موفق به کسب دو مدال شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، مسئول روابط عمومی هیات کاراته استان گیلان اظهار داشت: در بیست و سومین دوره مسابقات کاراته سبک دای دو قهرمانی کشور در تهران ، کاراته کاران گیلانی موفق به کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

سید فرهاد فقیه زاده افزود: در جریان این رقابت‌ها، امیرمحمد نصیری کاراته کار گیلانی در رده سنی جوانان و در وزن ۶۵+کیلوگرم پس از کاراته کارانی از استان های قزوین و تهران سوم شد و مدال برنز این مسابقات را کسب کرد.
 
وی ادامه داد: همچنین حسین رحیمی دیگر کاراته کار شایسته گیلانی در جریان این رقابت ها و در رده سنی بزرگسالان ، در وزن ۷۰- کیلوگرم موفق شد پس از کاراته کاری از استان خراسان رضوی با کسب عنوان نایب قهرمانی مدال نقره این مسابقات را بر گردن بیاویزد.
 
مسئول روابط عمومی هیات کاراته گیلان خاطرنشان کرد: همچنین جام اخلاق این دوره از رقابت ها در رده سنی نوجوانان به تیم کاراته سبک دای دو استان گیلان تعلق گرفت تا تیم گیلان علاوه بر کسب دو مدال ، جام اخلاق رده سنی نوجوانان را نیز کسب کند.
 
در بیست و سومین دوره رقابت های کاراته سبک دای دو قهرمانی کشور، زبده ترین کاراته کاران این سبک از استان های مختلف کشور در رده های سنی نونهالان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در سالن شهید حیدرنیا تهران با هم به رقابت پرداختند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز