خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات کشتی استان گیلان خبر داد:

۱۴ مدال سهم کشتی گیران گیلانی در مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۶۳۰

رئیس هیات کشتی استان گیلان گفت: کشتی‌گیران پیشکسوت گیلانی با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور موفق به کسب ۱۴ مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس هیات کشتی استان گیلان اظهار داشت: در جریان این مسابقات در دو رشته فرنگی و آزاد کشتی گیران گیلانی موفق به کسب سه مدال طلا ، یک مدال نقره و ۱۰ مدال برنز شدند.

نقی هدایتی افزود: در پایان این رقابت و در رشته کشتی فرنگی ، محمد نیک نژاد، علیرضا رسولی مقدم و رضا علی اصغری از استان گیلان در اوزان مختلف برابر حریفان خود به برتری دست یافته و مدال طلای این مسابقات را تصاحب کردند.
 
وی ادامه داد: همچنین مرتضی مرتضویان، منوچهر حسینی، نعمت آذرافروز و هادی ابراهیمی دیگر کشتی گیران شایسته گیلانی در رشته فرنگی توانستند روی سکوی سوم مسابقات قهرمانی پیشکسوتان قرار گیرند و مدال برنز را به خود اختصاص دهند.

رئیس هیات کشتی گیلان بیان کرد: در رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان کشور نیز ، محمدرضا احسنی دیگر کشتی گیر شایسته استان گیلان موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی کشور شد.

هدایتی خاطرنشان کرد: همچنین بهنام طریقی، اژدر سوسونی، سید علی اصغر حسینی، پرویز چمنی، حمید رضا بنایی و مرتضی عسگریان همگی از استان گیلان در اوزان مختلف موفق به کسب مدال برنز رقابت های کشتی آزاد پیشکسوتان کشور شدند.

وی یادآور شد: در مسابقات کشتی فرنگی و آزاد قهرمانی پیشکسوتان کشور، برترین کشتی گیران این رده سنی از استان های مختلف در سالن شهدای هفتم تیر تهران با هم رقابت کردند که در نهایت نفرات برتر این دوره مهر ماه امسال در رقابت های کشتی قهرمانی پیشکوتان جهان شرکت خواهند کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز