خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

راه اندازی ۲۵ واحد تولیدی جدید در شهرک‌های صنعتی استان گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۲۸۳

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان گفت: ۲۵ واحد تولیدی جدید در شهرک‌های صنعتی استان گیلان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، احمدعلی شهیدی در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه 36 شهرک صنعتی در استان گیلان وجود دارد اظهار داشت: 25 واحد تولیدی در مرحله دیوارکشی، 61 واحد در حال نصب سوله و 30 واحد نیز در حال نصب ماشین آلات هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به اینکه اراضی 33 شهرک صنعتی استان برای راه‌اندازی واحدهای تولیدی واگذار شد،خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 6 تصفیه‌خانه شهرک صنعتی در حال ساخت و 2 تصفیه‌خانه برای شهرک‌های صنعتی در مرحله طراحی هستند.

شهیدی با اشاره به اینکه هزار و 800 هکتار اراضی در اختیار شهرک‌های صنعتی استان گیلان است، ابراز داشت: مساحت کل شهرک صنعتی سپیدرود که در جاده رشت - جیرده واقع شده ‌حدود 692 هکتار است که در حال حاضر بیش از 280 هکتار آن در فاز عملیاتی بوده و 260 هکتار آن نیز واگذار شده است.

وی با اشاره به موضوعات زیست‌محیطی طرح توسعه شهرک صنعتی سپیدرود رشت و امکانات این شهرک خاطرنشان کرد: شهرک صنعتی سپیدرود به طور کامل از امکانات آب، برق، فضای سبز و فیبر نوری برخوردار است و تصفیه‌خانه این شهرک نیز با ظرفیت 350 مترمکعب در روز در حال احداث است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز