خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان :

اصل شایسته‌ سالاری و مشی اعتدال دولت تدبیر و امید را با جدیت دنبال می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۸۰۶۱۱۵

استاندار گیلان بیان کرد: تلاش می کنم تا با توکل به خداوند متعال، اصل شایسته سالاری و مشی اعتدال از منابع انسانی کارآمد، متدین ، متعهد و متخصص و معتقد به اجرای برنامه های دولت تدبیر و امید، با اندیشه‌های متفاوت مورد نظر و توجه قرار دهم.

به گزارش ایلنا از رشت، ارسلان زارع در جلسه شورای اداری استان گیلان با تسلیت ایام ماه محرم ،گفت: زارع با بیان اینکه گیلان ظرفیت‌های ارزشمند گوناگونی در ابعاد مختلف دارد، مهمترین آن را ظرفیت انسانی، اجتماعی و فرهنگی خواند و گفت: مردمان این دیار در  همه ادوار به ویژه از اول قرن هجری تاکنون در کانون تحولات سیاسی، اجتماعی، علمی ، فرهنگی و مذهبی قرار داشته اند و در دوره معاصر در فتح تهران و پایان دادن استبداد صغیر محمدعلی شاه و تثبیت مشروطیت پیشتاز بوده اند، پیشنه‌ای که در  نهایت منجر به تشکیل مینیاتوری از جمهوری اسلامی با مجاهدت میرزاکوچک خان جنگلی شد.

استاندار گیلان افزود: خدمت در گیلان، زادگاه میرزاکوچک،آیت‌الله بهجت، شهید نامجوها، شهید قلی پورها، شهید خوش سیرت‌ها، پروفسور رضا و پروفسور سمیعی و دیگر عالمان، فرهیختگان و مردمان نجیب و شریف این استان را برای خود افتخار می دانم.

ارسلان زارع خاطرنشان کرد: در شرایط امروز کشور نیازمند تلاش و کوشش مضاعف همه کارگزاران نظام، در فضای همدلی، همراهی ، وفاق و انسجام بین مسئولان و مردم و البته همکاری همگان هستیم .

زارع بیان کرد: به سبب همکاری های خوب مردم و وحدتی که در گیلان وجود داشت، در دوره دولت یازدهم و دوازدهم هم تاکنون اقدامات و خدمات ارزنده‌ای از سوی دولت تدبیر و امید برای مردم گیلان انجام و ارائه شده که نمونه آن بهره‌برداری از 1026 طرح عمرانی و اقتصادی با اعتباری بالغ 1536 میلیارد تومان در هفته دولت امسال بوده است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: امروز در ادامه توفیقات خدمتگزاری ام، با جدیت کوشش می کنم تا با هماهنگی و انسجام بخشی همه مسئولان و خدمتگزاران به مردم در استان؛ در راستای تحقق برنامه‌های توسعه محور استان با رویکرد رونق اقتصادی و اشتغال از همه ظرفیت های استان بهره مند شوم.

وی گفت: بدیهی است که در بستر این تلاش‌ها، خدمات، همکاری ها و همراهی ها موجبات امیدافزایی، نشاط اجتماعی و تحقق برنامه ها و اهداف دولت تدبیر و امید و حقوق شهروندی فراهم می‌شود و ان‌شاءالله در دوم اسفند ماه سال‌جاری شاهد برگزاری انتخابات باشکوه مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری مردم در فضایی امن، سالم و قانون‌مند در استان هستیم.

استاندار گیلان گفت؛ از زمان و فرصت باقیمانده در دولت اعتدال برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی خصوصاً طرح‌های ملی و موثر در توسعه استان همچون تکمیل آزاد راه منجیل به رودبار، اتصال بندرکاسپین و انزلی به راه آهن انزلی رشت که کریدور جنوب به شمال را تکمیل خواهد کرد و نیز فعال کردن راه آهن رشت به آستارا،  تکمیل سدها و طرح های اقتصادی و اشتغالزا با حمایت و همکاری مجموعه دولت خدمتگزار،  بهره خواهم برد تا سهم بسزایی در توسعه استان داشته باشم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز