خبرگزاری کار ایران

آیت الله فلاحتی در جلسه تکریم و معارفه استاندار گیلان:

می‌توان در سایه وحدت رویه نابسامانی‌ها را به سامان رساند/ خودزنی بین مسئولان آسیب و مانع پیشرفت گیلان است

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۸۶۳

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: در سایه وحدت رویه می توان نابسامانی ها را به سامان رساند.

به گزارش ایلنا از رشت، آیت الله رسول فلاحتی امروز در جلسه شورای اداری گیلان که در سالن غدیر استانداری جهت تکریم و معارفه استاندار گیلان برگزار شد با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اباعبدالله حسین(ع) اظهار کرد: گیلان یکی از استان‌های نزدیک پایتخت محسوب می شود و از دو ویژگی سعادت زا برخوردار است.

وی، منابع انسانی غنی و شخصیت های مدیر و با تجربه بومی و غیر بومی را نخستین ویژگی گیلان عنوان کرد و افزود: وجود منابع غیر انسانی به ویژه دریا، جلگه و کوه از جمله ظرفیت های سعادت زای استان است و می‌تواند ظرفیت گسترده ای در راستای رشد همه جانبه و توسعه میدانی برای منطقه فراهم آورد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه وجود منابع انسانی غنی و کافی گیلان هنوز درون زایی خود را واجد است، تصریح کرد: بستر برای استفاده منابع غیر انسانی برای پیشرفت استان فراهم است اما نبود وحدت رویه بین نیروهای مسئول و کارآمد از آسیب های توسعه همه جانبه گیلان محسوب می شود.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: اگر وحدت رویه بین مسئولان ارشد استانی و شهرستانی وجود داشته باشد می توانیم شاهد رشد در مناطق مختلف گیلان باشیم.

وی، خواستار توجه ویژه مسئولان مرکز کشور به گیلان شد و بیان کرد: در سایه وحدت رویه و همدلی مسئولان می توان نابسامانی های استان را به سامان رساند.

نماینده ولی فقیه در گیلان به فرهنگ غنی گیلانی ها اشاره کرد و گفت: به ویژه پس از ورود اسلام به گیلان، فرهنگ دینی با نجابت و معرفت مردم استان عجین شده است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به اینکه خودزنی بین مسئولان یکی از آسیب هایی است که می تواند مانع پیشرفت گیلان باشد، خاطرنشان کرد: با جبران نقص مذکور می توانیم گام های مستحکمی برای سعادت مردم و تعالی استان برداریم.

وی یادآور شد: حمایت همه جانبه مسئولان کشوری می تواند تعالی در عرصه فرهنگ، اقتصاد و سیاست را متوجه گیلان کند.

امام جمعه رشت با تاکید بر همکاری و تعاون تمام مسئولان و نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی فارغ از جناح بندی های سیاسی برای پیشرفت همه جانبه استان، اظهار کرد: به دور از فضای ملتهب سیاسی و جناحی می توان برای برون رفت از مشکلات گیلان به موفقیت رسید و از بحران ها عبور کرد.

آیت الله فلاحتی در پایان با قدردانی از تلاش های مصطفی سالاری استاندار سابق گیلان، اظهار کرد: با توجه به  آشنایی ۸ ماهه آقای زارع از استان، آرزوی موفقیت برای استاندار جدید گیلان دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز