خبرگزاری کار ایران

بازدید سرپرست معاونت شهرسازی و معماری از دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری رشت

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۷۳۴

سرپرست معاونت شهر سازی و معماری شهرداری رشت از دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ بازدید کرده و با دست اندرکاران این بخش گفت و گو کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا ویسی در جریان این بازدید در سخنانی گفت: بررسی دقیق پرونده‌ها و تسریع در فرآیند صدور رای توسط شعب کمیسیون ماده ۱۰۰ می‌تواند در جلوگیری از تخلفات ساختمانی نقشی بسیار مهم داشته باشد.

وی تاکید کرد: کارکنان دبیرخانه این کمیسیون همواره به عنوان بازوان پرتوان شهرداری می‌توانند در تسریع کارها تاثیراتی چشمگیر داشته باشند.

در ادامه این برنامه فاطمه مهاجر رئیس دبیرخانه کمیسیون ماده ۱۰۰ و یکی از دبیران شعبات، در باره چگونگی تشکیل و ارسال پرونده ها به وسیله شهرداری های مناطق به دبیرخانه کمیسیون و همچنین تامین سخت افزارها و نرم افزارهای مورد نیاز پیشنهاد هایی ارائه کرد که مورد توجه و امعان نظر رضا ویسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت شهر سازی و معماری شهرداری رشت همچنین در جریان این برنامه بازدید قول همه گونه همکاری برای حل مسائل مربوطه را به دست اندرکاران کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری داد و گفت: تلاش می کند تا مرحله به مرحله از مسائل و مشکلات متعدد این کمیسیون حل و مرتفع شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز