خبرگزاری کار ایران

معارفه ایرج طاهرخانی به سمت مدیر شعب بانک توسعه گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۴۵۱

طی حکمی از سوی حجت الله مهدیان ریاست هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون ضمن تقدیر از زحمات رئوف احمدی مدیریت سابق بانک توسعه تعاون استان گیلان ایرج طاهرخانی به سمت مدیر شعب گیلان در جلسه ای به همکاران مدیریت شعب استان معارفه شد.

به گزارش ایلنا از رشت، امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در این مراسم گفت: نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های هر سازمان به شمار می رود و استان گیلان نیز به لحاظ دارا بودن ظرفیت در حوزه های مختلف از نیروی انسانی توانمند، متخصص و دلسوز بهره می برد.

وی ادامه داد: استان گیلان از ظرفیت های بالقوه ای در بخش های کشاورزی و گردشگری برخوردار می باشد و از نظر رتبه بندی استانی در بانک توسعه تعاون جز استان های می باشد که به مرحله بهره وری رسیده است.
 
وی با اشاره به اینکه برای رسیدن به جایگاه مدیریت و پرسنل استان زحمات بسیاری کشیده اند ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جدید این روند صعودی با سرعت بیشتری حرکت کند.
 
این مقام مسئول در بانک توسعه تعاون اذعان داشت: برای رسیدن به جایگاه فعلی بانک به عنوان جوان ترین بانک دولتی کشور هزینه های بسیاری شده است و امروز بانک شاهد تودیع و معارفه فرزندان خود بعنوان مدیر است.
 
وی در ادامه با اشاره به روند رو به رشد بانک اظهار داشت: جمع حاضر در جلسه و مدیران روسای شعب کارشناسان و ... محصول دوره تکامل بانک می باشند که برای رسیدن به جایگاه فعلی هزینه های بسیار شده و باید مراقب پله های ساخته شده باشیم و وارد دوره بهره وری و شکوفایی در بانک شویم.
 
در ادامه این نشست طاهرخانی مدیر شعب جدید بانک توسعه تعاون گیلان گفت: مشارکت سازمانی و کار جمعی در پیشبرد اهداف بانک یک اصل پذیرفته شده است به همین دلیل تلاش خواهم کرد زمینه همگرایی و افزایش مشارکت در بهبود راندمان کاری را در اولویت برنامه های خود قرار دهم.
 
وی در خصوص اصلاح شاخص های بانک ، استفاده از ظرفیت بخش تعاون و در نهایت سود آوری و استفاده از ظرفیت تمامی همکاران استان را از برنامه های آینده خود بر شمرد.
 
وی پیشتر مدیریت استان های مرکزی قزوین و گلستان را عهده دار بود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز