خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) گیلان خبر داد:

تشکیل انجمن خبرنگاران برون‌مرزی گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۹۸۰

رئیس ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) گیلان از تشکیل انجمن خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران برون‌مرزی این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، عظیم محمدپورگسکرئی در نشست ستاد اعزام خبرنگاران گیلانی به کربلای معلی اظهار کرد: کاروان ۴۵ نفره و تیم‌های خبری پنج‌نفره از استان گیلان و طی روزهای هجدهم تا بیستم مهرماه امسال به شهرهای مقدس کربلا و نجف اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) با مسؤولین شورای اسلامی و شهرداری رشت افزود: در تلاشیم موانع اعزام خبرنگاران را در مدت‌زمان کوتاه‌تری برطرف کنیم و خواستار همکاری بیش‌ازپیش مسؤولین با ستاد رسانه‌ای اربعین گیلان هستیم.

رئیس ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) گیلان با اشاره به تشکیل انجمن برون‌مرزی گفت: انجمن خبرنگاران، عکاسان و روزنامه‌نگاران برون‌مرزی این استان شامل خبرنگاران اعزامی به سفرهای خبری خارج از کشور تشکیل‌شده و به‌زودی هیئت‌رئیسه این انجمن با انتخاب اعضا، انتخاب و معرفی می‌شوند.

محمدپورگسکرئی خواستار همکاری ویژه استاندار با ستاد رسانه‌ای اربعین حسینی (ع) شد و تصریح کرد: سازمان بسیج رسانه استان گیلان مسؤول و متولی اعزام خبرنگاران است که باید از تلاش‌های مدیران این سازمان تشکر کنیم.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم بیش از پنج‌هزار خبر، عکس، گزارش، فیلم و مستند توسط کاروان‌های رسانه‌ای در ایام اربعین حسینی (ع) تولید و منتشر شود، گفت: طرح زائر خبرنگاران گیلانی نیز با مشارکت بیش از سه هزار زائر این استان اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز