خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری عنوان کرد:

دیپلماسی علمی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۸۰۴۰۹۶

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری گیلان گفت: دیپلماسی علمی بهترین فرصت برای معرفی توانمندی‌های گیلان در زمینه‌های مختلف است که باید از آن استفاده کنیم.

به گزارش ایلنا از رشت، یونس رنجکش در جلسه هماهنگی برنامه ریزی برای برگزاری نشست اتحادیه روسای دانشگاه‌های دولتی موسسات تحقیقاتی حاشیه خزر در استان گیلان گفت: برگزاری اینگونه رویدادهای بزرگ علمی و فرهنگی نقش مهمی در ایجاد فرصت‌های جدید برای شناخت از ظرفیت‌های کشور و گیلان و همچنین زمینه‌های سرمایه‌گذاری دارد.

وی اضافه کرد : دستگاه‌های اجرایی استان در راستای اهداف و برنامه‌های سازمانی خود ضمن مشارکت در پشتیبانی از این حرکت‌علمی که توسط دانشگاه گیلان برگزار می‌شود، از شرایط و فرصت ایجاد شده می‌توانند در زمینه تعامل و روابط سازمانی با مدعوین شرکت‌کننده برنامه‌ریزی کنند.

وی ادامه دارد : شناخت از ظرفیت کشورهای همسایه و ارتباطات علمی و فرهنگی موجب تقویت همکاری‌ها بر اساس منافع ملی می شود و باید بتوانیم زمینه های برگزاری اینگونه نشست‌ها را بیشتر فراهم و موجب تقویت در شناخت‌های متقابل و بررسی زمینه همکاری‌های مشترک شویم .

بانی مدیر همکاری های علمی دانشگاه گیلان هم گفت : برای شرکت در این اجلاس دو روزه که در تاریخ های ۹ و ۱۰ مهرماه برگزار می شود بیش از ۸۰ نفر از ۲۸ دانشگاه داخلی و خارجی عضو اتحادیه شرکت دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز