خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر رشت:

کاهش اضافه‌ کار کارمندان شهرداری باعث بی‌انگیزگی شده است/ در پرونده‌ای که حق با شهرداری بود ۲۲ میلیارد تومان محکوم شدیم

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۵۸۶

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت گفت: کاهش اضافه‌ کار کارمندان شهرداری باعث بی‌انگیزگی شده است.

به گزارش ایلنا از رشت، حجت جذب، سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت اظهار داشت: در سال اخیر تورم بسیار شدیدی در کشور ایجاد شد که بخش بزرگی از آن مربوط به معیشت مردم بوده است.

جذب بیان داشت: سئوال بنده از شهردار این است چه شده که در میان تمام مواردی که وجود دارد به این نتیجه رسیده‌ایم که اضافه‌ کار کارمندان شهرداری کاهش پیدا کند؟ قطعاً این عدد و رقم تأثیر چندانی در بودجه سالانه شهرداری نخواهد داشت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر رشت اذعان داشت: بخش کوچکی از کارمندان شهرداری کم ‌کاری می‌کنند اما کاهش اضافه ‌کار راه صحیحی برای کنترل موضوع در شهرداری نیست؛ زیرا در حال حاضر تنها اتفاقی که افتاده، ایجاد بی‌انگیزگی در میان کارکنان شهرداری است.
 
وی با بیان اینکه بسیاری از پرونده‌های حقوقی که شهرداری رشت محکوم می‌شود، به دلیل ضعف عملکرد در دفاع است، اذعان داشت: خواهش بنده این است که یک مشاور قدرتمند نه فرمایشی به شهرداری کمک کند. ما در پرونده‌ای که حق با ما بود ۲۲ میلیارد تومان محکوم شده‌ایم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز