خبرگزاری کار ایران

در سومین روز از هفته دولت محقق شد؛

آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به 54 روستا در شهرستان شفت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۸۲۰

در سومین روز از هفته دولت 3 طرح عمرانی و عام المنفعه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد 900 میلیون تومان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سایت مرکزی آبرسانی سرداران شهید شهرستان شفت و آبرسانی به 54 روستا آغاز شد.

 به گزارش ایلنا از شفت، در سومین روز از هفته دولت و با حضور علی اوسط اکبری مقدم معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان ، محمدرضا محسنی فرماندار شفت و محبعلی رنج ور مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی این استان 3 طرح عمرانی و عام المنفعه با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد 900 میلیون تومان به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی سایت مرکزی آبرسانی سرداران شهید شهرستان شفت و آبرسانی به 54 روستا آغاز شد.

امروز یک واحد بوم گردی در جیرده به بهره برداری رسید که برای ساخت و ترمیم آن بالغ بر 320 میلیون تومان هزینه شده و یک واحد مرغداری 23 هزار قطعه ای نیز در روستای کاظم آباد با اعتباری افزون بر 580 میلیون تومان افتتاح شد.

در شهرک صنعتی شفت نیز یک کارخانه آسفالت با ظرفیت تولید سالانه 120 هزار تن مورد بهره برداری قرار گرفت که برای ساخت آن 5 میلیارد تومان هزینه شده است .

در پایان سومین روز از هفته دولت عملیات اجرایی طرح آبرسانی به 54 روستا در بداب شفت آغاز شد که در فاز نخست 8.5 میلیارد تومان برای آن اعتبار پیش بینی و اختصاص یافته است .

گفتنی است در هفته دولت سال جاری 54 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 38 میلیارد و 500 میلیون تومان در شهرستان شفت به بهره برداری خواهد رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز