خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان صورت گرفت:

افتتاح 3 پروژه عمرانی و صنعتی با اعتبار حدود 92 میلیارد ریال

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۵۳

در سومین روز از هفته دولت 3 پروژه عمرانی و صنعتی با اعتبار حدود 92 میلیارد ریال با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در شهرستان سیاهکل به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از سیاهکل، در سومین روز از هفته دولت با حضور آرش فرزام صفت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان طرح گازرسانی به 4 روستای ملکرود، رودبارسرا، نازلنگه و چادرلنگه از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل با هزینه ی 16 میلیارد و 700 میلیون تومان مورد بهره برداری قرار گرفت.

با افتتاح این پروژه گازرسانی 150 خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و درصد برخورداری شهرستان سیاهکل از نعمت گاز به 88 درصد افزایش یافت.

همچنین با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در روستای مالده از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل کارخانه شالیکوبی با ظرفیت تبدیل روزانه ۲۰ تن شلتوک به برنج و هزینه‌ی 35 میلیارد و 600 میلیون ریال بخش خصوصی با زیربنای هزار و 200 متر مربع به بهره‌برداری رسید.

چهارمیلیارد و ششصد میلیون ریال برای اجرای این طرح تسهیلات پرداخت شده است و برای 15 نفر نیز اشتغال ایجاد شد.

36 کارخانه شالیکوبی در شهرستان سیاهکل مشغول به فعالیت هستند.

در آخرین برنامه حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در شهرستان سیاهکل پروژه های راه‌ سازی با هزینه کرد 41 میلیارد ریال افتتاح شد.

این پروژه‌ها شامل آسفالت راه های روستایی مالفجان به دهسر، آسفالت راه روستایی کیارود به کولاک آور به طول 12 کیلومتر و یک پل 50 متری در روستای اشکراب در بخش مرکزی شهرستان سیاهکل بود که امروز به بهره‌برداری رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز