خبرگزاری کار ایران

با تعویض ۷۱ درصدکنتورهای خراب مشترکان آب و فاضلاب گیلان انجام شد:

فروش آب به میزان 12 لیتر بر ثانیه افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۷۴۶

معاون خدمات مشترکان و درآمد شرکت آب و فاضلاب گیلان از افزایش فروش آب به میزان 12 لیتر برثانیه پس از تعویض کنتورهای خراب مشترکین خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا سبحانی معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفای گیلان با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای برنامه تعویض کنتورهای خراب 4000 انشعاب مشترکین آب استان گیلان از ابتدای سال 1398 که با هدف افزایش دقت در اندازه گیری مصارف شهروندان و جلوگیری از تضییع حقوق مشترکین صورت می گیرد، در مجموع 71 درصد از کنتورهای خراب، تعویض شد که با افزایش دقت اندازه گیری ، مصارف انشعابات مربوطه افزایش 12 لیتر بر ثانیه را در مقایسه با مدت مشابه قبل از تعویض نشان داد.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در تعرفه ابلاغی دولت در سال 1398 در خصوص مصارف بیش از الگو، افزایش 16 درصدی آب بها پیش بینی شده است بنابراین اندازه گیری دقیق مصارف آب بسیار حائز اهمیت است و نسبت به تعویض لوازم اندازه گیری مصرف آب از محل منابع حاصل از این افزایش اقدام می شود.

سبحانی همچنین یادآور شد: تعویض کنتورهای خراب به صورت جدی در دستور کار کلیه شهرهای تابعه استان قرار دارد و تا پایان سال جاری با افزایش منابع مالی و تجهیز کلیه مناطق آب و فاضلاب شهری استان، شناسایی و تعویض کنتور خراب تعداد انشعابات بیشتری در این برنامه اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز